Announcement

Collapse
No announcement yet.

RÖSTERNA E PÅ G! SÅ ÄVEN BB2007

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: RÖSTERNA E PÅ G! SÅ ÄVEN BB2007

Hoppas verkligen att PV har rätt och att det blir ett BB07. Kortad sändningstid tycker jag inte om, så där kan han gärna ha fel.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
      Hoppas verkligen att PV har rätt och att det blir ett BB07. Kortad sändningstid tycker jag inte om, så där kan han gärna ha fel.
      TMM är den sanna tvivlaren fortfarande.
      -

Comment

Originally posted by TMM View Post
        PV ger inte upp
        Skam den som ger sig
        Kör hårt,det kan gå
        I morgon kan det vara försent.
        Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

Originally posted by tojja View Post
          Inga hard feelings om Norge men jag är väldigt glad att vi får ett riktigt BB igen utan Norge.
          Jag har aldrig gillat sammanslagningen
          Men det är väl inte klart om det blir något nytt BB har jag hört...........
          ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

Originally posted by Agge View Post
            Men det är väl inte klart om det blir något nytt BB har jag hört...........
            Det var länge sedan jag skrev det ,det har kommit annan info efter det
            Kör hårt,det kan gå

Comment

Originally posted by tojja View Post
              Det var länge sedan jag skrev det ,det har kommit annan info efter det
              Ja hörde om det på radion i veckan och att det inte är klart än om BB. Men jag tycker att det är konstigt att det inte står något om det.
              ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

Originally posted by Agge View Post
                Ja hörde om det på radion i veckan och att det inte är klart än om BB. Men jag tycker att det är konstigt att det inte står något om det.
                Det har stått i kvällstidningarna
                Kör hårt,det kan gå

Comment

när jag satt på spårvagnen fick jag en känsla av att Big Brother kommer till hösten 07 , precis som första sässongen 2000 och det var innan jag visste att det kanske inte blir något BIG Brother i januari Jag fick se det här på tornevall precis så det är säkert så.
                  Jag längtar eftersom jag gärna skulle vara en av deltagarna ihuset. jag har testat att vara där i 3 dagar i januari 06 wow

Comment

PV ger inte upp

Börjar nog bli dags för det nu. pv:s röster har uppenbarligen slagit fel.
                    Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)

Comment

Originally posted by tina868 View Post
                      när jag satt på spårvagnen fick jag en känsla av att Big Brother kommer till hösten 07 , precis som första sässongen 2000 och det var innan jag visste att det kanske inte blir något BIG Brother i januari Jag fick se det här på tornevall precis så det är säkert så.
                      Jag längtar eftersom jag gärna skulle vara en av deltagarna ihuset. jag har testat att vara där i 3 dagar i januari 06 wow
                      Visst kan det vaäl vara möjligt med ett BB till hösten men skulle jag själva komma med en idé tror jag det skulle bli ett typ "BB greatest hits" med en del av de gamla deltagarna. Ett BB däremot i samma form som vi hittills sett anser jag mera tveksamt.

Comment

Originally posted by Villeparisis View Post
                        Visst kan det vaäl vara möjligt med ett BB till hösten men skulle jag själva komma med en idé tror jag det skulle bli ett typ "BB greatest hits" med en del av de gamla deltagarna. Ett BB däremot i samma form som vi hittills sett anser jag mera tveksamt.
                        Om inte annat lär det bli svårt att slå och det kanske är just av den anledningen man avvaktat med en ny säsong.
                        -

Comment

Om inte annat lär det bli svårt att slå och det kanske är just av den anledningen man avvaktat med en ny säsong.
                          Må vara att jag är väldigt ringrostig här men fattar inte vad du menar.

Comment

Originally posted by Villeparisis View Post
                            Må vara att jag är väldigt ringrostig här men fattar inte vad du menar.
                            För varje år som gått av Big Brother har man, trots allt silikon, lyckats finna allt mer färgstarka personer. Jessica var väl den mest ultimata deltagarlösningen egentligen, där hon som gammalt Jehovas vittne slängde av sig kläderna, hoppade i säng med folk, sjöng, skrek och till sist lyckades tygla sitt humör och blev väldigt omtyckt. Det torde vara ganska svårt att slå och jämför man henne med många andra så är de andra mest gråa punkter i tillvaron. Ska man göra ett nytt Big Brother måste man alltså hitta på något nytt som fortfarande lockar tittare, för tar man in lugnare deltagare så är nog risken större att man kritiseras för att vara tråkiga och att man tagit in fel sorts deltagare. Just därför, som det stod i artikeln jag läste, måste man nog omvärdera sina ideer lite innan man släpper på en ny säsong.

En blandning av åldrarna kan vara en lösning tex, eftersom ungdomars värderingar kan skilja sig starkt emot hur äldre tänker och därmed skapar de konflikter som tittarna vill ha. Kan man så få de äldre att stanna kvar i huset i mer än 3 dygn så kanske vi har något som går att titta på... Å andra sidan så gör yngre människor mer vansinniga grejer än de äldre (konstigt, jag ser en sinnebild av en fefferoni och krossat porslin nu).

Så vad ska man välja för att locka flest tittare? Fler interaktiva tjänster? Lyssna på deltagarna i telefon igen? Styra kameror? Låta tittarna styra husets funktioner (minns karantänen), där man kan slå på och av kallvatten i duschen? Kameror i jacuzzin? Ja, you name it.
                            -

Comment

För varje år som gått av Big Brother har man, trots allt silikon, lyckats finna allt mer färgstarka personer. Jessica var väl den mest ultimata deltagarlösningen egentligen, där hon som gammalt Jehovas vittne slängde av sig kläderna, hoppade i säng med folk, sjöng, skrek och till sist lyckades tygla sitt humör och blev väldigt omtyckt. Det torde vara ganska svårt att slå och jämför man henne med många andra så är de andra mest gråa punkter i tillvaron. Ska man göra ett nytt Big Brother måste man alltså hitta på något nytt som fortfarande lockar tittare, för tar man in lugnare deltagare så är nog risken större att man kritiseras för att vara tråkiga och att man tagit in fel sorts deltagare. Just därför, som det stod i artikeln jag läste, måste man nog omvärdera sina ideer lite innan man släpper på en ny säsong.

En blandning av åldrarna kan vara en lösning tex, eftersom ungdomars värderingar kan skilja sig starkt emot hur äldre tänker och därmed skapar de konflikter som tittarna vill ha. Kan man så få de äldre att stanna kvar i huset i mer än 3 dygn så kanske vi har något som går att titta på... Å andra sidan så gör yngre människor mer vansinniga grejer än de äldre (konstigt, jag ser en sinnebild av en fefferoni och krossat porslin nu).

Så vad ska man välja för att locka flest tittare? Fler interaktiva tjänster? Lyssna på deltagarna i telefon igen? Styra kameror? Låta tittarna styra husets funktioner (minns karantänen), där man kan slå på och av kallvatten i duschen? Kameror i jacuzzin? Ja, you name it.
                              Jag gillar idén som dom kör med i BB Holland.
                              Där har dom tagit in
                              Pappa&Dotter
                              Pappa&Son
                              Två syskon som är systrar
                              Två syskon som är bröder
                              En mor&Dotter.
                              Ett par.
                              Och några singlar
                              Det är en bra blandning mellan ungt och gammalt
                              Kör hårt,det kan gå

Comment

Hur ligger det till med konfliktmöjligheter i ett sånt upplägg?
                                -

Comment

Working...
                                X