Announcement

Collapse
No announcement yet.

RÖSTERNA E PÅ G! SÅ ÄVEN BB2007

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: RÖSTERNA E PÅ G! SÅ ÄVEN BB2007

Originally posted by Nandez View Post
    Det verkar som det är ett BB på gång , hänger på ett annat forum och där är det en kille som är på g att eventuellt vara med. Tyvärr så är han inte online, annars hade jag frågat. Vet att han sökt tidigare säsonger.
    Hoppas, hoppas

Mren vad talar för en ny säsong ? Det är bara att acceptera att tiden runnit iväg och att blir det väl ett BB -07 så blir det av en annan variant än den vi vants oss vid.
    Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)

Comment

Originally posted by Villeparisis View Post
      Mren vad talar för en ny säsong ? Det är bara att acceptera att tiden runnit iväg och att blir det väl ett BB -07 så blir det av en annan variant än den vi vants oss vid.

Givetvis så kommer det en ny säsong , frågan är bara NÄR ?, vet inte hur Kanal 5´s kontrakt på BB som program ser ut... om inte de har rättigheterna och gör något så kan man ge sig faen på att det finns andra kanaler som drar igång en säsong snabbt som ögat... finns väl inget som säger att BB måste gå på kanal 5... troligtvis så har de ett kontrakt på ett visst antal år ?... rätta mig om jag har fel ?

Comment

Originally posted by Matte View Post
        Givetvis så kommer det en ny säsong , frågan är bara NÄR ?, vet inte hur Kanal 5´s kontrakt på BB som program ser ut... om inte de har rättigheterna och gör något så kan man ge sig faen på att det finns andra kanaler som drar igång en säsong snabbt som ögat... finns väl inget som säger att BB måste gå på kanal 5... troligtvis så har de ett kontrakt på ett visst antal år ?... rätta mig om jag har fel ?
        Hur det är med kontrakt vet jag inte, men ska BB köras någon annanstans så blir det förmodligen samma produktion som håller i det. Jag tror nämligen inte att BBKB gillar att deras koncept kopieras av något annat bolag som, låt säga Strix.
        -

Comment

Originally posted by TMM View Post
          Hur det är med kontrakt vet jag inte, men ska BB köras någon annanstans så blir det förmodligen samma produktion som håller i det. Jag tror nämligen inte att BBKB gillar att deras koncept kopieras av något annat bolag som, låt säga Strix.
          Och de som ytterst måste yttra sig är ju isåfall Endemol som i sin tur sålt formatet till just Meter.

Comment

Originally posted by Villeparisis View Post
            Och de som ytterst måste yttra sig är ju isåfall Endemol som i sin tur sålt formatet till just Meter.
            Får dom lägga sig i något som inte längre är deras? Eller är det inte på det viset som endemol har sålt formatet?
            -

Comment

Får dom lägga sig i något som inte längre är deras? Eller är det inte på det viset som endemol har sålt formatet?
              Det är säkerligen garanterat mycket hårt reglerat. Egentligen är det ju på ett slags licens som BB produceras i Sverige.

Comment

Originally posted by PV View Post

Är nog läge för nya ...övertygande röster PV

Comment

Originally posted by Skorpan View Post
                  Är nog läge för nya ...övertygande röster PV
                  Det var nog bara dåligt hemkört i dom groggarna han har haft för synerna stämmer dåligt i år
                  Kör hårt,det kan gå
                  I morgon kan det vara försent.
                  Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

Originally posted by tojja View Post
                    Det var nog bara dåligt hemkört i dom groggarna han har haft för synerna stämmer dåligt i år
                    Ja, den där hemkörningsomgången måste det klagas på, inte alls någe bra ju.

Comment

Originally posted by tojja View Post
                      Han får nog byta och ge de gamla sparken...
                      -

Comment

Han får nog byta och ge de gamla sparken...
                        Eller varför inte - som jag föreslagit någon gång för länge sedan - spola kröken och se vilka syner det kunde ge upphov till.

Comment

Originally posted by amster® View Post
                          Hei, og hvem var du ? Jeg så endel på de som var og testet huset i de 3 dagene, husker ei jente som pratet mye med seg selv da hun lå i det "rosa rommet" med den svære sengen
                          hur såg hon ut ?

Comment

Originally posted by tina868 View Post
                            hur såg hon ut ?
                            Nja..mørkt halvlangt hår. Hun pratet mye om at hun ikke ville gå ut av huset, ville gjærne bli
                            (er så lenge siden så husker ikke riktig hennes utseende..)
                            Litt "kraftig" var hun. Ikke tjukk heller.Ganske "allminnelig" vil jeg si.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                              Men att ha föräldrar/barn, syskon och par i huset är inget jag skulle vilja ha i "vårt" hus. Nu har jag ju inte sett speciellt mycket på BB Holland, (inte kul när man inte förstår språket) så kanske kan jag inte uttala mig. Men som en reflektion ändå utan att ha sett det, så tycker jag inte det verkar så jättekul eller bra.
                              Jeg tror nok så absolutt det kunne ha blitt en del "show" med familie og forholdsrelaterte bånd i et BB-hus,skjønt det innebærer en god del mer risiko for deltakerne da.

Så slik som i "Farmen" her f.eks,så hadde vi et par tilfeller med far og datter forhold,og det var ikke til å unngå nesten at det ikke ble konflikter ut av dèt.
                              Greia er jo at de da gjerne tar med seg konfliktene hjem igjen også,noe som er naturlig siden de er knyttet til hverandre i utgangspunktet.

Comment

Originally posted by Xx24-7 View Post
                                Jeg tror nok så absolutt det kunne ha blitt en del "show" med familie og forholdsrelaterte bånd i et BB-hus,skjønt det innebærer en god del mer risiko for deltakerne da.

Så slik som i "Farmen" her f.eks,så hadde vi et par tilfeller med far og datter forhold,og det var ikke til å unngå nesten at det ikke ble konflikter ut av dèt.
                                Greia er jo at de da gjerne tar med seg konfliktene hjem igjen også,noe som er naturlig siden de er knyttet til hverandre i utgangspunktet.
                                Håller med. En poäng med BB är ju att det är människor som inte alls känner varandra från början. Ta med folk in som känner varandra sedan tidigare - och har gemensamma minnen som tittarna inte känner till - är ju poänglöst.

Comment

Working...
                                X