Announcement

Collapse
No announcement yet.

RÖSTERNA E PÅ G! SÅ ÄVEN BB2007

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: RÖSTERNA E PÅ G! SÅ ÄVEN BB2007

Originally posted by Millan View Post
    Jaha...det va tråkigt o höra
    Ja usch, det kommer bli jättetrist utan vårt älskade BB att njuta av jan-maj.
    Dumma idéer de fått för sig.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
      Nu äntligen står det nåt om BB på Femmans tittarservice, har väntat på att det ska läggas ut nåt där.
      Frågan var om BB kommer tillbaka på 5:an, och svaret blev att de inte planerar något BB nu i vår -07.

Glasklart svar som vanligt.

Himla trist med en vår utan BB, men det får ju gå ändå. Och BB kommer ju tillbaka så man får glädja sig åt det och se fram emot den dagen.

Tror jag tar och datumstämplar din rapport inför BB-08 också.
      Tack sunny

Jo, perfekt. Glasklart, och det ger oss ju verkligen en hum om när det ska börja. Eller inte.

Men du har ju rätt, det kommer tillbaks och det får man väl vara glad över. Otroligt att det tog så lång tid att få ut budskapet på tittarservice-sidan också.
      -

Comment

Originally posted by TMM View Post
        Tack sunny

Jo, perfekt. Glasklart, och det ger oss ju verkligen en hum om när det ska börja. Eller inte.

Men du har ju rätt, det kommer tillbaks och det får man väl vara glad över. Otroligt att det tog så lång tid att få ut budskapet på tittarservice-sidan också.
        Vassego vännen.
        Helskumt att det inte lagts ut nåt där förrän nu. Kan inte tänka mig att de inte fått frågor om BB liksom, tidigare år har BB-frågan lagts ut mycket tidigare. Har känts skumt/konstigt hela den här grejen med att det inte blir nåt BB till våren, och inte stillas den känslan av Femmans kryptiska svar och beteende hela tiden.
        Åh tänk att få vara osynlig en dag och sitta med i konferensrummet då BB diskuteras.

Comment

PV:s röster dog där....let them rest in peace

Comment

Originally posted by Skorpan View Post
            PV:s röster dog där....let them rest in peace
            Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Comment

Vassego vännen.
              Helskumt att det inte lagts ut nåt där förrän nu. Kan inte tänka mig att de inte fått frågor om BB liksom, tidigare år har BB-frågan lagts ut mycket tidigare. Har känts skumt/konstigt hela den här grejen med att det inte blir nåt BB till våren, och inte stillas den känslan av Femmans kryptiska svar och beteende hela tiden.
              Åh tänk att få vara osynlig en dag och sitta med i konferensrummet då BB diskuteras.
              Det kanske snarare är en kafferast besluten tas på, med tanke på i vilken ordning alla besked har kommit på
              -

Comment

Ja usch, det kommer bli jättetrist utan vårt älskade BB att njuta av jan-maj.
                Dumma idéer de fått för sig.
                Jaha då får man väl ta och jobba denna våren i stället då
                Kör hårt,det kan gå
                I morgon kan det vara försent.
                Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

Originally posted by PV View Post
                  SKAFFA ER ETT LIV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja det har du rätt i. Dock nyfiken på vad du själv skall ägna dig åt i framtiden ?
                  Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)

Comment

Originally posted by Lexie View Post
                    Jodå, har ett liv mellan BB-säsongerna Men hur göra mellan slutet januari till början av maj
                    Det där är en otroligt viktig fråga, Lexie, utifrån den aspekten att fhär på forumet har BB hela tiden haft en central plats ej minst då så klart under tiden säsongerna pågått. Men vad händer med forumet här under kommande vår när BB inte finns som något nav att debattea kring ? Det är faktiskt en mycket allvarlig fråga vi borde diskutera ingående.

Comment

Originally posted by Millan View Post
                      Jaha...det va tråkigt o höra
                      Tror nog vi allihop här måste förstå att epoken BB faktiskt är - lång konstpaus - slut.

Comment

Tack sunny

I och för sig är det väl inte helt otänkbart med ett BB till hösten -07 för det har ju fungerat på hösten förr. Däremot tror jag i så fall att det är viktigt att alla programet fantaster engerar sig genom type en namninsamling att lämna in till Kanal 5. När den frågan var uppe här för ett par tre veckor sedan var intresset lite halvhjärtat.

Comment

Det kanske snarare är en kafferast besluten tas på, med tanke på i vilken ordning alla besked har kommit på
                          Får inte glömma att det varit väldigt mycket hysch-hysch kring BB under de år som gått.
                          En annan sak är ju att en tv-kanal vill ju få så mycket uppmärksamhet för de program som faktiskt skall sändas. Däremot är det ju inget större att basunera ut att man lägger ner något program. Det bör ju rimligen meddelas diskret även om det sedan blir en proteststrom.

Comment

Originally posted by Villeparisis View Post
                            Tror nog vi allihop här måste förstå att epoken BB faktiskt är - lång konstpaus - slut.
                            Nej nej Ville, inget sånt prat nu.
                            Jag tror inte att BB-epoken är slut. Det har en paus nu bara på ett år eller fram till hösten, sen är det tillbaka. Absolut!
                            Det är som efter första BB som var, då blev det ett uppehåll på ett år i väntan på att de skulla fått nya upplägg och idéer klara.
                            Och jag vägrar ge upp förhoppningen om att Adam kommer tillbaka vid BB-rodret och chanserna för det är större om BB håller upp ett år.
                            på dig

Comment

Det där är en otroligt viktig fråga, Lexie, utifrån den aspekten att fhär på forumet har BB hela tiden haft en central plats ej minst då så klart under tiden säsongerna pågått. Men vad händer med forumet här under kommande vår när BB inte finns som något nav att debattea kring ? Det är faktiskt en mycket allvarlig fråga vi borde diskutera ingående.
                              Vi får väl ägna oss åt diverse tankar och frågor inför den kommande säsongen som absolut kommer komma.

Comment

I och för sig är det väl inte helt otänkbart med ett BB till hösten -07 för det har ju fungerat på hösten förr. Däremot tror jag i så fall att det är viktigt att alla programet fantaster engerar sig genom type en namninsamling att lämna in till Kanal 5. När den frågan var uppe här för ett par tre veckor sedan var intresset lite halvhjärtat.
                                Jag skriver mer än gärna på en lista för BB, är det något vi ska försöka få ihop eller?
                                Kanske skapa en tråd där man får skriva sitt namn och så efter ett visst datum skickas de in till Kanal 5?

Comment

Working...
                                X