Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vi vil ha en ny samproduksjon Sverige-Norge - og vi vil ha den ASAP

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Vi vil ha en ny samproduksjon Sverige-Norge - og vi vil ha den ASAP

Originally posted by tulling View Post
    Nå ble jeg skuffet. Jeg er helfrelst på BB. Etter siste uttalelsen til PV var jeg sikker på, at det skulle starte opp igjen. Han har jo hatt rett info før.......Hva skal en da finne på i VINTERMØRKET?

Jag har varit skeptisk ända tillbaks i augusti/september någon gång och inte har det blivit bättre med tiden. Det har funnits så många tecken runt mig som avslöjat att Big Brother inte kommer att starta i Januari så du anar inte... Det jag aldrig förstått är varför man avvaktar med ett ständigt vinnande koncept.

Däremot ska du nog inte räkna bort det helt. Läs artikeln som fjällis postade här en gång till:

- Vi gör en rejäl analys och djupdykning i konceptet just nu. Produkten lever i allra högsta grad men den går inte i gång som den har gjort tidigare år, säger Johan Westman.

Anledningen till att Kanal 5 inte vill dra i gång ett nytt program i januari är att man funderar på vad hur programmet kan locka flest tittare.

- Vi vet kraften som Big Brother har ute i världen fortfarande. Det kan vara bra att vänta några månader extra så att programmet blir riktigt efterfrågat.

Läs speciellt texten i blå markering. Jag tror att vi kan tacka alla de mail som strömmat in till kanal 5, för just det. Big Brother kan komma tillbaks alltså. Problemet är bara att det är just i vintermörkret det fungerar bäst...Det har spekulerats om hösten 2007 lite här och var. Kan det vara något att gå efter istället, trots allt?
    Last edited by Tornevall; 2006-11-09, 14:36. Reason: Stavning
    -

Comment

Va faen skall man nu göra under den mörka vintern om man nu inte får kolla på BB
      Kör hårt,det kan gå
      I morgon kan det vara försent.
      Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

En får leve i håpet at de starter opp igjen til høsten. Det går rykter om det, men personlig synes jeg det er riv, ruskende galt tidspunkt.
        Vi får trøste oss med en SCHÅÅÅL ELLER TO.

Comment

Originally posted by tulling View Post
          En får leve i håpet at de starter opp igjen til høsten. Det går rykter om det, men personlig synes jeg det er riv, ruskende galt tidspunkt.
          Vi får trøste oss med en SCHÅÅÅL ELLER TO.

Tipper at det ikke kommer noe BigBrother før 2008 tror det er sunt med et år med pause fra BigBrother det kan få opp igjen seertallet til kanal 5 og Tv Norge på BigBrother

Comment

Working...
          X