Announcement
Collapse
No announcement yet.
Sexövergrepp i finska ”Big brother”
Collapse
X
-
Sv: Sexövergrepp i finska ”Big brother”
Han blev tvungen att lämna huset för att det kom under polis utredningOriginally posted by TMM View Post
Kör hårt,det kan gå
I morgon kan det vara försent.
Elita4ever
Milica IJpelaar
Comment
-
Jag vet bara vad som står i denna tråden på aotv.Originally posted by TMM View PostVar det en allvarlig grej eller?
Kör hårt,det kan gå
Elita4ever
Milica IJpelaar
Comment
-
Ok, för ett ögonblick har jag nämligen trott att det handlat om tittarnas överdrivna gurkögonblick.. Om du förstår vad jag menar?Originally posted by tojja View PostJag vet bara vad som står i denna tråden på aotv.
http://www.alltomtv.se/t54226-15-4.html
-
Comment
-
Jag såg på lilla djurkliniken eller vad den heter på fyran idag, där var det en katt som hette Gurk-Ann men hon hette väl Olga den flickan du tänker på.Originally posted by TMM View PostOk, för ett ögonblick har jag nämligen trott att det handlat om tittarnas överdrivna gurkögonblick.. Om du förstår vad jag menar?
Comment
-
Jo stakars Olga glömmer man inte i första tagetOriginally posted by TMM View PostOk, för ett ögonblick har jag nämligen trott att det handlat om tittarnas överdrivna gurkögonblick.. Om du förstår vad jag menar?
Kör hårt,det kan gå
Elita4ever
Milica IJpelaar
Comment
-
Jao, fast det där en aning överdrivet exempel på hur tittarna faktiskt själva lyckas förstora saker till extrema proportioner ibland. Tänkte om det KAN ha varit det som hände i Finland. Men det var det kanske inte... Jag har ju dessutom inte sett det själv så att säga.
-
Comment
-
Nä jag har inte heller sett det.Originally posted by TMM View PostJao, fast det där en aning överdrivet exempel på hur tittarna faktiskt själva lyckas förstora saker till extrema proportioner ibland. Tänkte om det KAN ha varit det som hände i Finland. Men det var det kanske inte... Jag har ju dessutom inte sett det själv så att säga.
Men ingen kom ihåg något av det för dom var skitpackade och hon tyckte inte att det var något när hon fick se på videon dagen efter.
Men ut åkte han i alla fall från BB huset
Kör hårt,det kan gå
Elita4ever
Milica IJpelaar
Comment

Comment