Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hälsning från Fastwindow!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hälsning från Fastwindow!

Nu har jag fått en hälsning från Fastwindow och hans familj.
    Jag sätter in delar av mailet så ni får läsa själva eftersom det är till er också.

Han var igjennom ny oprasjon etter bruddet i nakken, det ble fjernet en liten bensplint som trykket på nerver.
    Det har hjulpet mye på føligheten i armene og bena. Han trener to ganger daglig med terapauter å vi ser stor framgang. han beveger tærne og fingrene fint.
    I går greide han og løfte ene armen opp til munnen sin, så det går fremover.
    Vi ser det på hans humør. Han kaller fysioterapautene for sadister som er hentet fra Guantanamo på Cuba for og ta livet av han. Da ser vi lyst på det som skjer med han.

Han blir veldig rørt av de hilsningene han og vi har fått fra dere. Vi vil takke dere alle for hilsnene og omtankene, dere skal vite at det betyr mye for oss.
    Jeg spurte han i går om vi ikke skulle svare på hilsnene. Da må du skrive sa han, klart jeg skriver.
    Han ba meg hilse til deg og alle kjente på nettet. Om ikke så lenge, bare han ble sterkere å greier og sitte mere oppreist skulle han komme inn på nettet og kverulere og plage dere 24 timer i døgnet.
    Nå er dere advart.
    Vi i familien takker deg og alle. Hils alle fra "Fastwindow" og familien
    Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Sv: Hälsning från Fastwindow!

Åh vad härligt att höra att han är på bättringsvägen. Har tänkt så mycket på goa Fastis.
    Ser fram emot att se honom här snart.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
      Åh vad härligt att höra att han är på bättringsvägen. Har tänkt så mycket på goa Fastis.
      Ser fram emot att se honom här snart.
      Verkligen! Skönt att höra att det går framåt faktiskt
      -

Comment

Gott gry i den mannen, Skönt att höra att han är på bättringsvägen. Hur mycket orkar den mannen utstå igentligen

Comment

Inte för att jag haft någon närmare kontakt med Fastwindow men det är så gott att höra att det går framåt. Det gör mig riktigt glad. Hoppas på fortsatt god bättring Fastwindow!

Comment

Så godt å høre at det går framover med Fastis Jeg har virkelig tenkt mye på han.

Snowie, du må hilse masse både til han og familien. Jeg ser fram til at han kommer hit igjen.

Comment

Härligt att det går åt rätt håll ,han har en väldigt tuff tid framför sig med all träning nu.
              Hoppas att tillfrisknandet går stadigt framöver så vi får ett besök här snart igen
              Kör hårt,det kan gå
              I morgon kan det vara försent.
              Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

Ja han har mycket jobb framför sig, men eftersom han är en sån envis person så kommer han att fixa detta. Jag ser fram emot att få plågas av honom 24 tim/dygn

Tänkte jag skulle skriva och hälsa från oss alla så han vet att vi tänker på honom.
                Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Originally posted by snowflake View Post
                  Ja han har mycket jobb framför sig, men eftersom han är en sån envis person så kommer han att fixa detta. Jag ser fram emot att få plågas av honom 24 tim/dygn

Tänkte jag skulle skriva och hälsa från oss alla så han vet att vi tänker på honom.
                  Hälsa så gott till honom...tror att han även fixar det här...otrolig den mannen, men efter detta så kanske han tonar ner sin äventyrslusta för familjen skull o sin egen.

Comment

Originally posted by snowflake View Post

Det låter som ett bra förslag
                    Kör hårt,det kan gå
                    I morgon kan det vara försent.
                    Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

Så fantastisk å høre at det går framover, mine inderlige ønsker om alt godt til Fastwindow.
                      :kastkyss:

Comment

Fint å høre at det går fremover. Den mannen gir nok ikke opp
                        Og nå vet han jo også at vi tenker på ham, og savner vår gode venn her inne.

Comment

Working...
                        X