Announcement
Collapse
No announcement yet.
Huset..
Collapse
X
-
Sv: Huset..
Ah, vad härligt att se det igen. Jag börjar bli rejält BB-längtis.Originally posted by TMM View Post
Synd vi inte har nån som bor så till att den ser BB-huset och om/när det börjar hända nåt där.
-
-
Comment
-
Originally posted by Sunnyface View PostJag vet inte om det här är ett nyare foto än det som finns på Google. Men det här från Eniro, visar i alla fall flera bilar vid BB-huset. Kanske att nåt är på gång??? *hoppas, hoppas, hoppas*
Lägger in länk till bilden för jag lyckas inte få in den som bild som TMM gjort tidigare.
http://kartor.eniro.se/query?&what=m...tq=0&imgmode=1
Intressant det där med bilarna på bilden. Dom är ju parkerade på "fel" plats..
På lantmäteriet sa man förresten att det tar 5 år att fotografera hela landet och den flygbild som jag hittade (från högre höjd) togs 20050619. Frågan är om den vi ser på är från samma dag (vilket iofs skulle vara konstigt då finalen var tidigare och därmed skulle väl huset vara tomt efter det) eller om den är tagen en annan tidpunkt.
Bilden kommer från Geolex och finns här.-
Comment
-
Det är säkert inget nytt kort på Eniro heller, men man blir ju nyfiken på de där bilarna.Originally posted by TMM View PostIntressant det där med bilarna på bilden. Dom är ju parkerade på "fel" plats..
På lantmäteriet sa man förresten att det tar 5 år att fotografera hela landet och den flygbild som jag hittade (från högre höjd) togs 20050619. Frågan är om den vi ser på är från samma dag (vilket iofs skulle vara konstigt då finalen var tidigare och därmed skulle väl huset vara tomt efter det) eller om den är tagen en annan tidpunkt.
Bilden kommer från Geolex och finns här.
Blir sugen på att ta en tripp ut till Värtan faktiskt, så man får en update om hur det verkligen ser ut nu.
Comment
-
Ja, det vore faktiskt intressant. Ta gärna foton så vi kan lägga upp dom nånstans också.Originally posted by Sunnyface View PostDet är säkert inget nytt kort på Eniro heller, men man blir ju nyfiken på de där bilarna.
Blir sugen på att ta en tripp ut till Värtan faktiskt, så man får en update om hur det verkligen ser ut nu.

Här har du förresten en bild-dump TMM-special
-
Comment
-
Ja men titta där kom ju TMM-specialaren.Originally posted by TMM View PostJa, det vore faktiskt intressant. Ta gärna foton så vi kan lägga upp dom nånstans också.
Här har du förresten en bild-dump TMM-special
Blev ännu mer sugen på att åka ut till Värtan nu efter ditt inlägg, blir kanske så nån dag framöver.
Comment

Så kuligt!!!
♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥
Comment