Inget "Big brother" i vår
Collapse
X
-
Sv: Inget "Big brother" i vår
Löften kan brytas, speciellt i media!
nu är det som jag har sagt länge BB07 men tiderna har flyttats, inte hella världen, förnyels föröjer. Ni ska få se...det blir cool i september, kanske ni får lite fösmak
men till hösten beöver vi trösten i den mörka tiden... september fram tilll December duger fint.....kan va kul med nytt... så hinner dom bytta om huset + lite till......
jag ger er spännig...vad ger ni mig?
nu har jag semester..... så
e laddad 2 veckor frmåt
KSÅL!!!!!!!!!!!!Comment
-
Jag kan faktiskt hålla med dig helt i vad du säger här PV. Det är oftast på hösten som man behöver trösten (oh, rim!). Det vet jag, har jag för mig, att det pratades mycket om tidsförskjutningen sist också, när det blev att BB övergick till att bli vårsänt. Och visst har du rätt, löften kan brytas - men glöm inte heller att det blir svårare då det krävs en hel del planering för att få ett bra flyt i produktionen. Läggs allt för sent så körs semestern över och då finns det inte heller några pengar att tjäna. Så, där tror jag helt klart på att, om det kommer, så kommer det till hösten igen.Löften kan brytas, speciellt i media!
nu är det som jag har sagt länge BB07 men tiderna har flyttats, inte hella världen, förnyels föröjer. Ni ska få se...det blir cool i september, kanske ni får lite fösmak
men till hösten beöver vi trösten i den mörka tiden... september fram tilll December duger fint.....kan va kul med nytt... så hinner dom bytta om huset + lite till......
jag ger er spännig...vad ger ni mig?
nu har jag semester..... så
e laddad 2 veckor frmåt
KSÅL!!!!!!!!!!!!-Comment
-
Tornevalls skribent med nio liv (inne pComment
-
-
Någon mer än jag som ändrasts mycket på den bilden gentemot hur man minns henne ?Antalet dagar borde stämma iallafall
Efter 102 dagar korades den första vinnaren, Angelica Freij, i den direktsända finalen som lockade den dåvarande rekordpubliken 684 00 tittare.
http://susning.nu/Angelica_Freij
-
Comment
-
Tror jag också men det intressanta är då om de blir en stor succé. Kommer det då att köra hösten -08 också eller flytta fram det till våren -09 ?Jag kan faktiskt hålla med dig helt i vad du säger här PV. Det är oftast på hösten som man behöver trösten (oh, rim!). Det vet jag, har jag för mig, att det pratades mycket om tidsförskjutningen sist också, när det blev att BB övergick till att bli vårsänt. Och visst har du rätt, löften kan brytas - men glöm inte heller att det blir svårare då det krävs en hel del planering för att få ett bra flyt i produktionen. Läggs allt för sent så körs semestern över och då finns det inte heller några pengar att tjäna. Så, där tror jag helt klart på att, om det kommer, så kommer det till hösten igen.
-
Jag skulle kunna tänka mig att de kör ett uppehåll i såna fall -08 och återkommer våren -09 igen. För en höstomgång tror jag bara är tillfälligt, och det blir ju alldeles för tätt inpå att ha en våromgång efter hösten.Comment
-
Ända sedan 2005 har jag hävdat att "Big Brother" legat på topp. Det är bara ren tur att dom hittills har lyckats överträffa varje säsong varje gång. Som någon skrev i en annan tråd kan 2006 mycket väl ha varit planerad att vara den sista, om det inte hade varit för att alla skrikande fans hade krävt en fortsättning. Blir det ett 2007 så kommer jag fortfarande att hävda att det kommer vara det sista. Såvida man inte lyckats lägga in något nytt i konceptet utan att för den sakens skull förstöra det gamla. Då kan man nog få det att fortsätta. Annars kan man fråga sig hur andra internationella Big Brother-avsnitt kunnat överleva så länge? Främst, i detta fall, så tänker jag på UK som fortfarande kör hårt, vad jag förstått.
Danmark lovade förresten för några år sedan att det var deras sista och det löftet har dom lyckats hålla. Norge har lovat det vid ett flertal tillfällen vad jag förstått (kan någon bekräfta det?) och när hela norden börjar prata om att det blir sista gången så kan man börja undra om inte någon har börjat tappa greppet. För som jag precis sa, hur kan andra länder lyckas fortsätta med sina avsnitt när inte de nordiska kanalerna verkar lyckas? Är programmen ännu större utomlands?-Comment
-
Helt riktigt att man inte får lägga en ny omgång för tätt inpå som det skulle bli med våren -08. Minns hur Tv 3 misshandlade Baren genom att köra fem säsonger efter varandra och därmed helt brände ut det i grunden helt mästerliga konceptet.
-
Låt gå för att ytterligare två säsonger lagt till sedan dess men jag minns när jag -04 startade trådar både på AOTv och här vilken BB-säsong som varit bäst. En förkrossande majoritet valde då -02 även de som sedan andäktigt följt de där två följande säsongerna. Visst måste man hoppas att varje ny säsong skall bli den bästa men jag tror inte att hela konceptet behöver ifrågasättas bara om inte varje säsong varit den hittills bästa.Ända sedan 2005 har jag hävdat att "Big Brother" legat på topp. Det är bara ren tur att dom hittills har lyckats överträffa varje säsong varje gång. Som någon skrev i en annan tråd kan 2006 mycket väl ha varit planerad att vara den sista, om det inte hade varit för att alla skrikande fans hade krävt en fortsättning. Blir det ett 2007 så kommer jag fortfarande att hävda att det kommer vara det sista. Såvida man inte lyckats lägga in något nytt i konceptet utan att för den sakens skull förstöra det gamla. Då kan man nog få det att fortsätta. Annars kan man fråga sig hur andra internationella Big Brother-avsnitt kunnat överleva så länge? Främst, i detta fall, så tänker jag på UK som fortfarande kör hårt, vad jag förstått.
Danmark lovade förresten för några år sedan att det var deras sista och det löftet har dom lyckats hålla. Norge har lovat det vid ett flertal tillfällen vad jag förstått (kan någon bekräfta det?) och när hela norden börjar prata om att det blir sista gången så kan man börja undra om inte någon har börjat tappa greppet. För som jag precis sa, hur kan andra länder lyckas fortsätta med sina avsnitt när inte de nordiska kanalerna verkar lyckas? Är programmen ännu större utomlands?
-
Brände ut å brände ut
dom var ju så förbannat korkade och la det samma tid som BB gick och trodde att deras program skulle slå ut BB,inte konstigt att det gick i graven
[B]
KComment
-
Var det inte så att allt fler sponsorer drog sig ur eftersom deltagarna bara förstörde möblerna hela tiden?-Comment
jag vill minnas att det slutade den 21/12 för Angelica hon hade halv panik över att hon inte hade köpt julklappar utan hennes sambo fick sköta det själv

Comment