Inget "Big brother" i vår
Collapse
X
-
Sv: Inget "Big brother" i vår
Japp och det är nog det jag grundat mina funderingar på sedan det hände, att det var därför dom lade ner programmet till sist. Fast, det känns inte som om det var tillräckligt, utan som du säger, så var det nog svårt att konkurrera med BB. Det måste det vara, för så stora kan väl inte IKEA vara - det går väl att hitta nya sponsorer.
-Comment
-
Det var i början av Baren tiden så det hade inget med Ikea att göra att dom var skanslösa mot BB.Japp och det är nog det jag grundat mina funderingar på sedan det hände, att det var därför dom lade ner programmet till sist. Fast, det känns inte som om det var tillräckligt, utan som du säger, så var det nog svårt att konkurrera med BB. Det måste det vara, för så stora kan väl inte IKEA vara - det går väl att hitta nya sponsorer.
Det var antingen det första eller det andra året som Ikea var där och plockade sängarna
[B]
KComment
-
Jo men andra säsongen av Baren slog faktiskt första säsongen av BB hösten 2000 även om det var en jämn match. Däremot när BB satte igång sin andra säsong våren -o2 så var Baren inne på sin femte raka säsongoch då vann BB en förkrossande seger. Och det var inte konstigt för efter sitt uppehåll kändes då BB som något nytt och fräscht igen.
Tornevalls skribent med nio liv (inne pComment
-
-
-
Det kan ju inte lägga ned ett program bara för att en sponsor drar sig ur. IKEA hade ju bara bidragit med möbler och var ju int på något sätt någon huvudsponsor.Japp och det är nog det jag grundat mina funderingar på sedan det hände, att det var därför dom lade ner programmet till sist. Fast, det känns inte som om det var tillräckligt, utan som du säger, så var det nog svårt att konkurrera med BB. Det måste det vara, för så stora kan väl inte IKEA vara - det går väl att hitta nya sponsorer.
-
Comment
-
Comment
Comment