Announcement

Collapse
No announcement yet.

Inget "Big brother" i vår

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Inget "Big brother" i vår

Originally posted by Sunnyface View Post
    Hej på dig tojja.
    Jo, det stämmer att det slutade 14/12 kollade upp det förut.
    Ja säger du att det är så så får jag väl lita på det,man börjar ju bli lite gammal och senil visst
    Kör hårt,det kan gå
    I morgon kan det vara försent.
    Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

Löften kan brytas, speciellt i media!

nu är det som jag har sagt länge BB07 men tiderna har flyttats, inte hella världen, förnyels föröjer. Ni ska få se...det blir cool i september, kanske ni får lite fösmak men till hösten beöver vi trösten i den mörka tiden... september fram tilll December duger fint.....kan va kul med nytt... så hinner dom bytta om huset + lite till......
      jag ger er spännig...vad ger ni mig?

nu har jag semester..... så e laddad 2 veckor frmåt

KSÅL!!!!!!!!!!!!

Comment

Originally posted by PV View Post
        Löften kan brytas, speciellt i media!

nu är det som jag har sagt länge BB07 men tiderna har flyttats, inte hella världen, förnyels föröjer. Ni ska få se...det blir cool i september, kanske ni får lite fösmak men till hösten beöver vi trösten i den mörka tiden... september fram tilll December duger fint.....kan va kul med nytt... så hinner dom bytta om huset + lite till......
        jag ger er spännig...vad ger ni mig?

nu har jag semester..... så e laddad 2 veckor frmåt

KSÅL!!!!!!!!!!!!
        Jag kan faktiskt hålla med dig helt i vad du säger här PV. Det är oftast på hösten som man behöver trösten (oh, rim!). Det vet jag, har jag för mig, att det pratades mycket om tidsförskjutningen sist också, när det blev att BB övergick till att bli vårsänt. Och visst har du rätt, löften kan brytas - men glöm inte heller att det blir svårare då det krävs en hel del planering för att få ett bra flyt i produktionen. Läggs allt för sent så körs semestern över och då finns det inte heller några pengar att tjäna. Så, där tror jag helt klart på att, om det kommer, så kommer det till hösten igen.
        -

Comment

Du har säkert rätt Ville, däremot kanske järnrörsincidenten var efter en vecka och inte två. Då stämmer det ju mer med att Baren körde igång en vecka innan BB.
          tror nog du har rätt där (och räddar min ära)
          Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)

Comment

Originally posted by tojja View Post
            Stämmer BB00 ? jag vill minnas att det slutade den 21/12 för Angelica hon hade halv panik över att hon inte hade köpt julklappar utan hennes sambo fick sköta det själv
            Så sent som den 21:e var det väl inte ?

Comment

Originally posted by TMM View Post
              Antalet dagar borde stämma iallafall

Efter 102 dagar korades den första vinnaren, Angelica Freij, i den direktsända finalen som lockade den dåvarande rekordpubliken 684 00 tittare.

http://susning.nu/Angelica_Freij
              Någon mer än jag som ändrasts mycket på den bilden gentemot hur man minns henne ?

Comment

Hej på dig tojja.
                Jo, det stämmer att det slutade 14/12 kollade upp det förut.
                Det datumet hörs mera troligt.

Comment

Jag kan faktiskt hålla med dig helt i vad du säger här PV. Det är oftast på hösten som man behöver trösten (oh, rim!). Det vet jag, har jag för mig, att det pratades mycket om tidsförskjutningen sist också, när det blev att BB övergick till att bli vårsänt. Och visst har du rätt, löften kan brytas - men glöm inte heller att det blir svårare då det krävs en hel del planering för att få ett bra flyt i produktionen. Läggs allt för sent så körs semestern över och då finns det inte heller några pengar att tjäna. Så, där tror jag helt klart på att, om det kommer, så kommer det till hösten igen.
                  Tror jag också men det intressanta är då om de blir en stor succé. Kommer det då att köra hösten -08 också eller flytta fram det till våren -09 ?

Comment

Originally posted by Villeparisis View Post
                    Tror jag också men det intressanta är då om de blir en stor succé. Kommer det då att köra hösten -08 också eller flytta fram det till våren -09 ?
                    Jag skulle kunna tänka mig att de kör ett uppehåll i såna fall -08 och återkommer våren -09 igen. För en höstomgång tror jag bara är tillfälligt, och det blir ju alldeles för tätt inpå att ha en våromgång efter hösten.

Comment

Jag skulle kunna tänka mig att de kör ett uppehåll i såna fall -08 och återkommer våren -09 igen. För en höstomgång tror jag bara är tillfälligt, och det blir ju alldeles för tätt inpå att ha en våromgång efter hösten.
                      Ända sedan 2005 har jag hävdat att "Big Brother" legat på topp. Det är bara ren tur att dom hittills har lyckats överträffa varje säsong varje gång. Som någon skrev i en annan tråd kan 2006 mycket väl ha varit planerad att vara den sista, om det inte hade varit för att alla skrikande fans hade krävt en fortsättning. Blir det ett 2007 så kommer jag fortfarande att hävda att det kommer vara det sista. Såvida man inte lyckats lägga in något nytt i konceptet utan att för den sakens skull förstöra det gamla. Då kan man nog få det att fortsätta. Annars kan man fråga sig hur andra internationella Big Brother-avsnitt kunnat överleva så länge? Främst, i detta fall, så tänker jag på UK som fortfarande kör hårt, vad jag förstått.

Danmark lovade förresten för några år sedan att det var deras sista och det löftet har dom lyckats hålla. Norge har lovat det vid ett flertal tillfällen vad jag förstått (kan någon bekräfta det?) och när hela norden börjar prata om att det blir sista gången så kan man börja undra om inte någon har börjat tappa greppet. För som jag precis sa, hur kan andra länder lyckas fortsätta med sina avsnitt när inte de nordiska kanalerna verkar lyckas? Är programmen ännu större utomlands?
                      -

Comment

Ända sedan 2005 har jag hävdat att "Big Brother" legat på topp.
                        Ända mot ända kan ingenting hända.. Som BB bl a har illustrerat så tydligt..

________
                        ____

Comment

Helt riktigt att man inte får lägga en ny omgång för tätt inpå som det skulle bli med våren -08. Minns hur Tv 3 misshandlade Baren genom att köra fem säsonger efter varandra och därmed helt brände ut det i grunden helt mästerliga konceptet.

Comment

Ända sedan 2005 har jag hävdat att "Big Brother" legat på topp. Det är bara ren tur att dom hittills har lyckats överträffa varje säsong varje gång. Som någon skrev i en annan tråd kan 2006 mycket väl ha varit planerad att vara den sista, om det inte hade varit för att alla skrikande fans hade krävt en fortsättning. Blir det ett 2007 så kommer jag fortfarande att hävda att det kommer vara det sista. Såvida man inte lyckats lägga in något nytt i konceptet utan att för den sakens skull förstöra det gamla. Då kan man nog få det att fortsätta. Annars kan man fråga sig hur andra internationella Big Brother-avsnitt kunnat överleva så länge? Främst, i detta fall, så tänker jag på UK som fortfarande kör hårt, vad jag förstått.

Danmark lovade förresten för några år sedan att det var deras sista och det löftet har dom lyckats hålla. Norge har lovat det vid ett flertal tillfällen vad jag förstått (kan någon bekräfta det?) och när hela norden börjar prata om att det blir sista gången så kan man börja undra om inte någon har börjat tappa greppet. För som jag precis sa, hur kan andra länder lyckas fortsätta med sina avsnitt när inte de nordiska kanalerna verkar lyckas? Är programmen ännu större utomlands?
                            Låt gå för att ytterligare två säsonger lagt till sedan dess men jag minns när jag -04 startade trådar både på AOTv och här vilken BB-säsong som varit bäst. En förkrossande majoritet valde då -02 även de som sedan andäktigt följt de där två följande säsongerna. Visst måste man hoppas att varje ny säsong skall bli den bästa men jag tror inte att hela konceptet behöver ifrågasättas bara om inte varje säsong varit den hittills bästa.

Comment

Originally posted by Villeparisis View Post
                              Helt riktigt att man inte får lägga en ny omgång för tätt inpå som det skulle bli med våren -08. Minns hur Tv 3 misshandlade Baren genom att köra fem säsonger efter varandra och därmed helt brände ut det i grunden helt mästerliga konceptet.
                              Brände ut å brände ut dom var ju så förbannat korkade och la det samma tid som BB gick och trodde att deras program skulle slå ut BB,inte konstigt att det gick i graven
                              Kör hårt,det kan gå
                              I morgon kan det vara försent.
                              Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

Originally posted by tojja View Post
                                Brände ut å brände ut dom var ju så förbannat korkade och la det samma tid som BB gick och trodde att deras program skulle slå ut BB,inte konstigt att det gick i graven
                                Var det inte så att allt fler sponsorer drog sig ur eftersom deltagarna bara förstörde möblerna hela tiden?
                                -

Comment

Working...
                                X