Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fast är det så viktigt egentligen ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fast är det så viktigt egentligen ?

När vi har diskuterat sista tiden här så har väldigt många starkt försvarat detta med att nomineringarna i BB är hemliga och att deltagarna dessutom inte alls får diskutera nomineringar sinsemellan. Fast måste det egentligen vara så. Vad tror ni hade förändrats om nomineringarna varit mera öppna som i typ "Baren". Finns det kanske både för- och nackdelar både vad det gäller öppet och slutet system ?
    Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)

Sv: Fast är det så viktigt egentligen ?

Och vad var det nu som var så ointressant med just den hjär tråden. Saken tålö väl att diskuteras åtminstone.
    Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)

Comment

Sv: Fast är det så viktigt egentligen ?

Jag tycker att nomineringarna ska vara hemliga med undantag av att de kanske någon gång får se nomineringarna. Det är ju roligt att se deras reaktioner och så de gånger de fått göra det mot slutet av säsongerna tidigare.
      Jag tycker inte att öppna nomineringar rakt igenom funkar med BB-upplägget, utan då blir det mer som andra dokusåpor. Och BB ska fortsätta vara unikt och eget tycker jag.
      Om de blir öppna tror jag att det lättare blir grupperingar, mer tjafs och kanske strategiska nomineringar.

Comment

Working...
      X