Ja det är faktiskt sant enligt vad hon själv berättar i dagens AB:
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Slut mellan Linda R. och Fadde
Collapse
X
-
Sv: Slut mellan Linda R. och Fadde
Linda är inte sämre hon heller
Comment
-
Man kan undra när tidningaran slutar intressera sig. Dock så hoppas jag att Linda får framgång med sin nya skiva som jag för egen del med spänning väntar på att få inhandla.Originally posted by Fjällis View Post
Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)
Comment
-
Snart är dom ett par igen. Eller hittar en ny på varsitt håll. Och tidningarna fortsätter tugga om allt från början.Originally posted by Villeparisis View PostMan kan undra när tidningaran slutar intressera sig. Dock så hoppas jag att Linda får framgång med sin nya skiva som jag för egen del med spänning väntar på att få inhandla.

Comment
-
Fast det skullle ju kunna gälla så många kändisar. Det verkar finnas något helt speciellt över Linda som fortfarande kan vara i rampljuset för sådana här saker efter nästan fyra år.Originally posted by Fjällis View PostSnart är dom ett par igen. Eller hittar en ny på varsitt håll. Och tidningarna fortsätter tugga om allt från början.
Comment
-
Hon är snabb på tel.Originally posted by Villeparisis View PostFast det skullle ju kunna gälla så många kändisar. Det verkar finnas något helt speciellt över Linda som fortfarande kan vara i rampljuset för sådana här saker efter nästan fyra år.

Men tycker de borde tröttna att skriva om henne o allt omkring.
Comment
-
Det är ingen som tröttnar på att tröttna än så det håller på ett tag till. Sen kommer Linda att bli ett skolboksexempel på en hel del företeelser. Så HON kommer att gå till historien. Kommer aldrig att glömmas bort. ''Forget me not''.Originally posted by Fjällis View PostHon är snabb på tel.
Blir hon lyckligare för det?
Har hon ens tänkt på den saken?
Comment
-
Exakt det jag också tycker. Det sorgliga är ju att hon samtidigt misslyckats med så mycket av det hon gjort tiden efter BB.Originally posted by Fjällis View PostHon är snabb på tel.
Comment
-
Vad är det för företeelser du tänker på ?Originally posted by Bria View PostDet är ingen som tröttnar på att tröttna än så det håller på ett tag till. Sen kommer Linda att bli ett skolboksexempel på en hel del företeelser. Så HON kommer att gå till historien. Kommer aldrig att glömmas bort. ''Forget me not''.
Blir hon lyckligare för det?
Har hon ens tänkt på den saken?
Comment

...............Änglatofflor.
Comment