Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jag såg precis en syn..... ;)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Jag såg precis en syn.....

Originally posted by Villeparisis View Post
    Dessutom lär det säkert att gå ut i tv. MEN jag är lite rädd att om det blir denna mer begränsade casting som PV - inte utan logik - förutspår så blir det inte så öppet och offentligt som tidigare.
    Det är meningslöst att dom har en casting eftersom ingen får vara med som kommer dit endå,det är bara ett spel för pressen.
    Dom har gamla lister från tidigare säsonger och andra såpor som dom plockar personer från
    Kör hårt,det kan gå
    I morgon kan det vara försent.
    Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

Originally posted by tojja View Post
      Det är meningslöst att dom har en casting eftersom ingen får vara med som kommer dit endå,det är bara ett spel för pressen.
      Dom har gamla lister från tidigare säsonger och andra såpor som dom plockar personer från
      Tyvärr har du nog rätt... Hoppas att det inte bara blir stureplansfolk och såna som de känner... Iofs, huvudsaken är ju att det blir ett BB men urvalet (inte specialcastade och framför allt varierande åldrar) gör ju programmet mer spännande..

Comment

Originally posted by tojja View Post
        Spel för pressen kan jag nog hålla med om men framförallt för programets publik. Mycket av grundtanken bakom BB är ju att i princip vem som helst skall kunna söka dit.
        Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)

Comment

Originally posted by Lexie View Post
          Tyvärr har du nog rätt... Hoppas att det inte bara blir stureplansfolk och såna som de känner... Iofs, huvudsaken är ju att det blir ett BB men urvalet (inte specialcastade och framför allt varierande åldrar) gör ju programmet mer spännande..
          Kan inte vara riktigt lika pessimisstisk som dig och Tojja, Lexie. Nog för att vissa har matchats in i programet på olika sätt men jag tror faktiskt ärligt att de flesta som kommit till huset faktiskt gjort de för att de varit helt okända förmågor som anmält sitt intresse.

Comment

Jag har en känsla och min intusion säger mig att det blir ett Big Brother
            i slutet av augusti eller senast i början av september
            jag kan ha fel men jag tror inte det
            jag är verkligen mån om att det blir en ny sässong eftersom jag vill vara med då ......skam den som ger sig .....

Comment

Originally posted by tina868 View Post
              Jag har en känsla och min intusion säger mig att det blir ett Big Brother
              i slutet av augusti eller senast i början av september
              jag kan ha fel men jag tror inte det
              jag är verkligen mån om att det blir en ny sässong eftersom jag vill vara med då ......skam den som ger sig .....

Hoppas verkligen du kommer med Tina (ifall du lovar att komma hit och berätta här på forumet sedan om hur det var).

WEn ny säsong startar sedan nog inte förrän i september. Slutet av augusti är säkerligen för tidigt.

Comment

jag har testbott huset i 3 dagar och det är därför jag vill in jag vet att jag klarar av det
                det var en upplevelse jag alldrig kommer att glömma
                en del tycker nog jag är men jag bryr mig faktiskt inte vad andra tycker om mig för dom tycker vad dom tycker om mig ändå varför bry sig

Comment

jag har testbott huset i 3 dagar och det är därför jag vill in jag vet att jag klarar av det
                  det var en upplevelse jag alldrig kommer att glömma
                  en del tycker nog jag är men jag bryr mig faktiskt inte vad andra tycker om mig för dom tycker vad dom tycker om mig ändå varför bry sig
                  Förstår inte varför vi skulle tycka du är för att du söker till BB. Uppenbarligen finns det ju ett mycket strot intresse för programet här.

Comment

Förstår inte varför vi skulle tycka du är för att du söker till BB. Uppenbarligen finns det ju ett mycket strot intresse för programet här.
                    här i forumet är man nog mer tollerant mot sådana som gärna vill vara med i Big Brother.
                    i normala fall brukar folk tycka att jag är helt bakom flötet som ens kan tänka mig var med iBig Brother

jag blir glad av att höra att ni tycker att det är okej att söka ill Big B

Det skulle vara kul om ni har tid eller lust om ni vill gå in på tidningen Amelias hemsida och tittar på deras tävling "liknar du en kändis" jag har lagt in mitt kort där " många tycker att jag liknar marie fredriksson " gå in på amelia.se om du vill se mig
                    man kan rösta fram till 18/1 14.00
                    Last edited by tina868; 2007-01-11, 13:48. Reason: jag vill göra ett tillägg

Comment

här i forumet är man nog mer tollerant mot sådana som gärna vill vara med i Big Brother.
                      i normala fall brukar folk tycka att jag är helt bakom flötet som ens kan tänka mig var med iBig Brother

Det skulle vara kul om ni har tid eller lust om ni vill gå in på tidningen Amelias hemsida och tittar på deras tävling "liknar du en kändis" jag har lagt in mitt kort där " många tycker att jag liknar marie fredriksson " gå in på amelia.se om du vill se mig
                      Hej på dig tina.
                      Vad himla kul att se bilden på dig, håller med dina kompisar. Du påminner om Marie. Jag la min röst på dig.

Jag tycker inte heller du är knäpp eller konstig som söker till BB. Det skulle jag mer än gärna göra om jag bara vågade. Jag tycker det verkar jättekul att prova på att vara instängd där ett tag. Tänk om vi får se dig i huset till hösten.

Comment

Jo men den där sortens folk har man då stött på sedan man började diskutera BB på olika fora. Finns en stor grupp som egentligen är jättintressearade av BB men som sedan vid absolut varje möjligt tillfälle ta chansen att racka ned på det och alla som är med på det. Fattar inte att det folket istället inte ägnar sig åt något de verkligen gillar och ägnar sig åt det.
                        Förbluffad över likheten på bilden och har så klart röstat på dig. Varför lägger du inte in en tråd om det på allmän så fler medlemmar här får chansen att rösta?

Comment

Bra förslag Ville!
                          Tina, klart du ska lägga in en tråd om den där tävlingen så vi här på forumet kan hjälpa dig till ev seger.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                            Bra förslag Ville!
                            Tina, klart du ska lägga in en tråd om den där tävlingen så vi här på forumet kan hjälpa dig till ev seger.
                            Ja, det borde nog gå att tjäna några röster på det.

Comment

Jo men den där sortens folk har man då stött på sedan man började diskutera BB på olika fora. Finns en stor grupp som egentligen är jättintressearade av BB men som sedan vid absolut varje möjligt tillfälle ta chansen att racka ned på det och alla som är med på det. Fattar inte att det folket istället inte ägnar sig åt något de verkligen gillar och ägnar sig åt det.
                              Förbluffad över likheten på bilden och har så klart röstat på dig. Varför lägger du inte in en tråd om det på allmän så fler medlemmar här får chansen att rösta?
                              jag ska det nu

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                                Bra förslag Ville!
                                jag har lagt en tråd hoppas det hjälper

Comment

Working...
                                X