Häpnadsväckande artikel i dagens AB:
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Lina säljer sina implantat
Collapse
X
-
Sv: Lina säljer sina implantat
jag är inte spekulant. men kan säga några ord om saken.
de säljer ju allt möjligt där; gamla tuggummin, halvätna smörgåsar osv.. så varför inte gamla silikoninlägg?
sen att pengarna går till offren i rwanda är jättebra. anser jag då..
om man nu ska sälja dem istället för att slänga dem.
" I´d never ask you to trust me. It´s the cry of a guilty soul."
// Hale Chidduck
Comment
-
Jo att det är till välgörenhet är ju berömvärt men man undrar verkligen vem som tänker bjuda. SÅ extrema BB-fantaster kan ju knappast finnas.Originally posted by Pacifier View Postjag är inte spekulant. men kan säga några ord om saken.
de säljer ju allt möjligt där; gamla tuggummin, halvätna smörgåsar osv.. så varför inte gamla silikoninlägg?
sen att pengarna går till offren i rwanda är jättebra. anser jag då..
om man nu ska sälja dem istället för att slänga dem.
Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)
Comment
-
nu är väl lina mest känd för bb här i sverige iofs.. hon är ju modell sen längre tillbaka..Originally posted by Villeparisis View PostJo att det är till välgörenhet är ju berömvärt men man undrar verkligen vem som tänker bjuda. SÅ extrema BB-fantaster kan ju knappast finnas.

// Hale Chidduck
Comment
-
Jo Lina har ju gått vidare och kunnat stå i rampljuset nu snart tre år efter hennes medverkan. Och även om hon var modell även innan dess får man aldrig glömma att för den bredare publiken blev hon först känd genom BB.'Originally posted by Pacifier View Postnu är väl lina mest känd för bb här i sverige iofs.. hon är ju modell sen längre tillbaka..
Comment
-
som sagt. här i sverige ja.Originally posted by Villeparisis View PostJo Lina har ju gått vidare och kunnat stå i rampljuset nu snart tre år efter hennes medverkan. Och även om hon var modell även innan dess får man aldrig glömma att för den bredare publiken blev hon först känd genom BB.'
// Hale Chidduck
Comment
-
Den tanken har slagit mig också. Måste rimligen vara ett helsike att få rena när de tas ut på det ättet.Originally posted by MP_Lund View PostJag hoppas de tvättar dem ordentligt innan de skickar dem till köpare
Comment

...............Änglatofflor.
Comment