Announcement
Collapse
No announcement yet.
Brittiska Big Brother
Collapse
X
-
Sv: Brittiska Big Brother
Nej, BB-Mattias är klart värre än de bägge.. och jag är fortfarande glad varje morgon att han har lämnat huset..Originally posted by TMM View PostInte alls. Du har ju Robban.
Samt hon vad heter hon som var känd inom musiken och påminner lite om Meral men tidigare och var med på z-tv bland annat i lite skumma program.. Vaffasen hette hon.. Har gått ner sig totalt nu tydligen och inte setts i rampljuset på några år..________
____
Comment
-
Ja vem var det nu hon var ? Tävlade hon inte i "Baren" förresten ?Originally posted by Duke View PostNej, BB-Mattias är klart värre än de bägge.. och jag är fortfarande glad varje morgon att han har lämnat huset..
Samt hon vad heter hon som var känd inom musiken och påminner lite om Meral men tidigare och var med på z-tv bland annat i lite skumma program.. Vaffasen hette hon.. Har gått ner sig totalt nu tydligen och inte setts i rampljuset på några år..
Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)
Comment
-
Jag tror inte det.. Alltså Meral gjorde ju det flera gånger till och med men inte den sångare som jag tänker på.. Hon hade en singelhit där under "Rob N Raz" eran...Originally posted by Villeparisis View PostJa vem var det nu hon var ? Tävlade hon inte i "Baren" förresten ?
________
____
Comment
-
Leila K. Till och med.Originally posted by Duke View PostLaila K stavas det nog iofs..
-"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"
Comment
-
Jaaa just det! Tackar..Originally posted by gason View Post
Det var dock en rätt tragisk läsning. Jag visste att hon försvunnit från rampljuset men inte att det gått så jäkla utför!________
____
Comment
-

Skiljer inte mycket mer än 1 bokstav i förnamnet.
Comment