Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ankomsten 06

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ankomsten 06

Råkade precis se lite av första 06-avsnittet. Snacka om att man saknar det då...
    -

Sv: Ankomsten 06

var har du fått tag på det någonstans? har du spelat in avsnittet på video? jag skulle också vilja ha det på video

Comment

Ja, jag har lite samlingar liggande här. Fast jag vet inte om jag ska våga mig på att börja kolla på några avsnitt igen. Det lär ju ge en fruktansvärd längtan
      -

Comment

Originally posted by TMM View Post
        Råkade precis se lite av första 06-avsnittet. Snacka om att man saknar det då...
        Åh har du avsnitt från 06-säsongen? Vad himla kul att se på, fast samtidigt blir man ju så fasligt mycket mer längtis av att se så det är nog bäst att låta bli.
        Det känns jättejättekonstigt och tråkigt att inte ha ett BB som drar igång nu till helgen. Det brukar ju vara dags i slutet av januari. Himla trist att det inte blir så i år alltså.

Comment

Originally posted by tina868 View Post
          var har du fått tag på det någonstans? har du spelat in avsnittet på video? jag skulle också vilja ha det på video
          Ja det gavs väl inte ut någon sådan här samlings video/dv efter de två senaste säsongerna. Tycker jag är lite dåligt faktiskt.
          Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)

Comment

Och jag såg nyss det sista avsnittet, Finalen!
            Det är efter sånna grejer att man verkeligen börjar sakna det igen!
            - SMaRtY -

Comment

Originally posted by SMaRtY View Post
              Och jag såg nyss det sista avsnittet, Finalen!
              Det är efter sånna grejer att man verkeligen börjar sakna det igen!
              Det avsnittet har jag liggande kvar här nånstans faktiskt. Kolla riktigt noga i publiken, några av moddarna för BB-forumet syns där ett antal gånger :mgreen:
              -

Comment

Det avsnittet har jag liggande kvar här nånstans faktiskt. Kolla riktigt noga i publiken, några av moddarna för BB-forumet syns där ett antal gånger :mgreen:
                Okej, jag får kolla lite extra efter dom alla
                - SMaRtY -

Comment

Okej, jag får kolla lite extra efter dom alla
                  Jag satte mig ner strax efter finalen för att göra skärmdumpar på publiken på det ställen som vi var med, men det gick inte så bra den gången. Jag ska göra ett nytt försök igen så småningom. Men jag kan försöka tipsa lite om vart vi står, så blir det lättare att känna igen oss kanske.

Fast först måste jag sova lite tror jag. Annars är jag död imorgon
                  -

Comment

Arnez88 har mange morsomme klipp fra BB06 på youtube:

hehe Johan: ".. du er ikke akkurat Beyonce, skjønner du?"
                    :kastkyss:

Comment

Usch, min BB-abstinens bara växer och växer och de här klippen gör det inte ett dugg bättre.
                      Vill ha ett BB nuuuuuuu. Hur ska man klara av att vänta ända till hösten om det ens blir nåt då.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                        Usch, min BB-abstinens bara växer och växer och de här klippen gör det inte ett dugg bättre.
                        Vill ha ett BB nuuuuuuu. Hur ska man klara av att vänta ända till hösten om det ens blir nåt då.
                        Ja, fasen vilka minnen

När hände egentlligen det där? Det var väl nästan direkt va?
                        -

Comment

hahaha, ja jösses

-

Comment

Har du testad ta några flera "skärmdumpar" ifrån final-avsnittet, TMM?
                            Nån speciella kläder man skal kolla efter? BB-kläder av nån sort?
                            - SMaRtY -

Comment

Har du testad ta några flera "skärmdumpar" ifrån final-avsnittet, TMM?
                              Nån speciella kläder man skal kolla efter? BB-kläder av nån sort?
                              Jo, jag lyckades få tag på en framgrabber nu

Vi stod längst fram vid scen på vänster sida. Tar jag inte helt fel så bör det vara vid det gulmarkerade området. Ska fortsätta rota runt lite i klippet och se om jag kan hitta något där vi syns

-

Comment

Working...
                              X