***OT tråden***...del 6
Collapse
X
-
Sv: ***OT tråden***...del 6
Jo, visst kan hon försvara sig själv, men i det här fallet så hade hon avgått och kunde enbart göra det med ord. Du hade med andra ord ett övertag över henne vilket inte ens var rättvist. Ärligt talat tycker jag att du om någon borde förstå hur man hanterar en maktposition, du som är chef.-Comment
-
Sedan hon avgick...
För att vara ännu lite tydligare. Med tanke på att både du och jag vet hur hon är så hade hon aldrig låtit den händelsen passera om hon hade varit admin. Du vet mycket väl vart du hade hamnat om hon varit det. Eller hur?-Comment
-
Hmmm,,,,,bra att vi är överens någon gång...fast detta gäller bara dig o mig.....jag är så djäla trött på andra initutationerComment
-
Comment
-
Nädå, vi ringer inte våra användare när något är fel.. Dessutom var det väl det vi inte skulle göra - blanda in privatliv i forumliv?
Så låt oss sammanfatta vad vi precis kom fram till.
Du blir arg för att man som admin inte ska blanda in privatliv och forumliv. Dock är det helt okej att du tar till motsvarande metoder för ditt eget försvars skull. När jag påpekar detta blir du arg på mig för att jag inte kan handha min personal korrekt, och trots att du inte vill blanda in privatliv i saken så är det berättigat att du varnar en annan forumist på samma grunder. Det som är intressant i denna saken är att personen du varnat hade makt trots att denne var maktlös. Vi vet samtidigt att om personen hade haft ett uns av makt så hade det hänt mycket större grejer än vi kunnat ana här (som vi förvisso hade kunnat ana om man ser tillbaks i tiden lite). Plötsligt handlar det bara om dig och mig och nu ska du sova.
Okej. Snyggt avslut. Sov gott.
-Comment
-
Comment
-
Nejdå,inget party direkt...Bara chillar här hemma...Ser lite film o lite Ultimate Fighting...UFC..
O Bellman,vet du inte vad det är??En ÖL,serru!!En svart burk..Där det står på framsidan Bellman 6.0...
Av Carlsberg..Comment
-
Jag är ingen ölmänniska ska erkännas, så Bellman var okänt för mig till den grad att det enda jag verkligen kan säga att jag känner till om honom är att han är ett gäng roliga historier. Hoppas han smakar gott då, jag får nöja mig med skogsbär ikväll
-Comment
-
Jodå!!!Ölen var mycket god!!!Som vanligt!!Och så får man en liten
epistel på baksidan av burken också,great!!!Bra att läsa medans man dricker!!!
Comment
Comment