Halloj alla. Kikar in och ville bara säga att jag hoppas ni har en skön kväll. Jag softar i tv-soffan, Mord i sinnet är det för tillfället. Ha det bäst, vi ses.
Halloj alla. Kikar in och ville bara säga att jag hoppas ni har en skön kväll. Jag softar i tv-soffan, Mord i sinnet är det för tillfället. Ha det bäst, vi ses.
Hej! Kollar också på Mord i sinnet, riktigt bra är det. Ha det bäst du med...
Softar här oxå...seg lördag i dag...måste vara luften eller solen...ha det mys Sunny
JAA!!!!!Det lätt gött du!!!
Har lite Rödvin kvar i 3:an så..Kanske blir ett vinglas efter ölen..Nu blev jag sugen på ett litet vinglas!!!Hehhehehe...
Jadu, här fanns det lite California white så det är det som gäller... Men gött är det Var ute och rökte nyss och det är ju en superskön kväll.
Hörde nyss trailern till "Bonde söker fru", det kan bli inressant att se, 4 okt är det väl?
Jadu, här fanns det lite California white så det är det som gäller... Men gött är det Var ute och rökte nyss och det är ju en superskön kväll.
Hörde nyss trailern till "Bonde söker fru", det kan bli inressant att se, 4 okt är det väl?
Låter gött det!!!Ja,inte säker..ser inte så mycket på teve så....
Däremot filmer o konserter o sånt går ju ner!!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment