***OT tråden***...del 6
Collapse
X
-
Sv: ***OT tråden***...del 6
Jo du jobbade ju i trakterna där jag varit idag, Fårö är ju faktisk ett Gotland i koncentrat
Allt som finns på huvudön finns ju på Fårön också. Det var rätt kul när vi brummade omkringa där idag, fåröborna stod och tittade efter oss
[B][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][COLOR=royalblue]"Den som alltid vet bComment
-
Comment
-
Heisann! Ja, nå har dere vel undret på meg...
Ble hentet sent fredag kveld, av en vennegjeng. Så dro vi på fjellet, og der har vi hatt en strålende helg. God mat, vin, øl og strålende sol...
Håper dere har hatt det like bra som meg...
Ingen sol i dag, men den kommer kanskje. Ha en fin dag, til dere alle.
Comment
-
Hej vännen.Heisann! Ja, nå har dere vel undret på meg...
Ble hentet sent fredag kveld, av en vennegjeng. Så dro vi på fjellet, og der har vi hatt en strålende helg. God mat, vin, øl og strålende sol...
Håper dere har hatt det like bra som meg...
Ingen sol i dag, men den kommer kanskje. Ha en fin dag, til dere alle.
Men oj vilken härlig helg du verkar ha haft. Inte helt fel.
Jag har haft det bra också, helgen gick med en rasande fart bara tyvärr. Men veckodagarna går ju lika fort dem, så snart är det fredag och helg igen.
Och triss slog du till med idag också, grattis vännen.
Om du undrar vad jag menar med triss, så är det så att du skrev inlägg 333, därmed tog du trissen. Nästa triss blir inlägg 444, och därefter 555 o s v.
En liten grej vi körde med i Danneklubben på BB-forumet. Folkis och Vimzet var trissexperter.
Ha en härlig dag idag gumman, vi ses.
Comment
-
Hej på er.
Värst vad segt det var här, tog ett bra tag innan jag kunde skriva nåt.
Hoppas ni har en bra dag, här på jobbet där jag sitter är det lugnt. Och klockan har tickat på fort för den är redan efter 13 så det är inte många timmar kvar att jobba. Härligt.
Jag gör väl som några innan mig, tassar ut igen. Osedvanligt lugnt här måste jag säga, har de flesta åkt på forumsemester tro?
Vi ses när vi ses.
Comment
-
Hei der...
Ingen jobb på meg, men har ikke kommet inn på siden. Og da jeg først kom inn, gikk det ikke å sende....
Regn på morgenen, men nå har solen kommet
Jeg har brukt dagen til puslespill, da går tiden fort..
Tar vel en promenade senere, nyter den fine høst-solen.
Ha det fortsatt fint, alle sammen.
Comment

Comment