***OT tråden***...del 6
Collapse
X
-
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Sv: ***OT tråden***...del 6
Då tar du en sån...helt klart o spikat
Va...va...ba...
va ett nytt ord
Comment
-
Tack för det
typ som att köra styrketräning med lätta vikter och trampa på en motionscyckel
,det fick vi också göra så nu känns det att man har gjort något som man inte har gjort på väldigt länge
[B]
KComment
-
God aften der...
Endelig er jeg på plass igjen, tett program de siste dager. Problemer med å komme på siden i ettermiddag også.
Ja, i dag har jeg shoppet, ble en ny jeans og en jakke. Nå i kveld har jeg vært i fødselsdag hos en kollega.
Stille her, men ingen forumsemester på meg, bare dukker opp litt av og til..
Håper det er bra med alle.
Comment
-
Heisann! Så morro at jeg tok trissen, det er mye som dukker opp her, uten at jeg følger med..Hej vännen.
Men oj vilken härlig helg du verkar ha haft. Inte helt fel.
Jag har haft det bra också, helgen gick med en rasande fart bara tyvärr. Men veckodagarna går ju lika fort dem, så snart är det fredag och helg igen.
Och triss slog du till med idag också, grattis vännen.
Om du undrar vad jag menar med triss, så är det så att du skrev inlägg 333, därmed tog du trissen. Nästa triss blir inlägg 444, och därefter 555 o s v.
En liten grej vi körde med i Danneklubben på BB-forumet. Folkis och Vimzet var trissexperter.
Ha en härlig dag idag gumman, vi ses.

Håper du har en fin kveld i din tv-sofa..
Comment
-
Hej Marianne...där är du ju...va mysigt det lät med shopping o kalas...då har din dag varit lyckadGod aften der...
Endelig er jeg på plass igjen, tett program de siste dager. Problemer med å komme på siden i ettermiddag også.
Ja, i dag har jeg shoppet, ble en ny jeans og en jakke. Nå i kveld har jeg vært i fødselsdag hos en kollega.
Stille her, men ingen forumsemester på meg, bare dukker opp litt av og til..
Håper det er bra med alle.
Comment
-
Comment
-
Hei du..
Puslespill, ja.. Det er det dere kaller pussel, altså små biter som settes sammen til et bilde. Mitt er ca. 40+50 cm stort, og skal etter hvert henges opp på et soverom. Tenkte kjøpe ramme, og håper at det blir så fint som jeg tror..
Lykke til, om du begynner..
Det er så gøy, og tiden raser av sted..
Comment
forumsemester..får man ha de?
Comment