***OT tråden***...del 6
Collapse
X
-
Comment
-
Sv: ***OT tråden***...del 6
Vi har förresten en riktigt konstig sol här idag, som släpper in regn och mörka moln när man öppnar dörren och solljus när man stänger den. Helt ärligt alltså, det är två olika klimat här just nu
Så då har du fått lite sol-leverans nu då med andra ord? Fläkten från balkongdörren verkar ha fått iväg lite till dig igen
-Comment
-
Så fint ar dere fikk litt sol, det ble litt på meg også, og en herlig liten promenade. Men så kom regnet igjen...Akk, ja..
Nå har jeg forberedt et besøk til noen av mine venner, det blir visst litt servering av mat og drikke. Så da tenker jeg rusle dit..
Ha en fin kveld alle sammen, vi ses igjen om ikke lenge.
Comment
-
Hei der...
Så er det søndag og snart er helgen over. Tiden går jo så fort! Men, hvis dere har hatt en like fin helg som meg, skal vi ikke klage.
Jeg var hos venner i går, hadde en topp kveld. Var ikke i seng før 2.30..
Ha en fin søndag!
Comment
-
Hej hopp.
Strålande väder idag, en härlig söndag. Fast lite seg är jag idag efter skålandet hos mamma igår. Så det blir inte många knop gjorda idag om man säger så.
Hoppas ni har det skönt, och om det är ruskväder kan jag skicka över lite sol till er. Finns massa här.
Ha det bäst, vi ses.
Comment
-
Hei søte du.Hej hopp.
Strålande väder idag, en härlig söndag. Fast lite seg är jag idag efter skålandet hos mamma igår. Så det blir inte många knop gjorda idag om man säger så.
Hoppas ni har det skönt, och om det är ruskväder kan jag skicka över lite sol till er. Finns massa här.
Ha det bäst, vi ses.

Jeg har også en rolig dag, mest for at det er søndag, men også for at det ble en liten fest i går.
Solen skinner også her, men i blant blåser den bort. Uansett er det et herlig høst-vær.
Comment
-
Hej Marianne...vilken mysig kväll du hade...ha det bäst under dagen
Hej Sunny...ta en degardag du o ladda för jobbveckan...sol här oxå...mysdag i sikteHej hopp.
Ha det bäst, vi ses.

Comment
...............

Comment