***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pacifier
    Vengeance - Night of Champions
    • Oct 2003
    • 0

Sv: ***OT tråden***...del 6

inne och skriver av mig lite i ot-tråden...
    måste åka hem till borås på fredag - ser inte fram emot det - trots att jag inte varit där på snart två år.
    [CENTER][B]" I

Comment

• Sunnyface
      Allvarlig BB-abstinens
      • May 2005
      • 3624

Hej hopp.
      Det är onsdag idag, dagarna susar fram. Helgen närmar sig, vad skönt det ska bli.
      Har en rätt så behaglig dag på jobbet, inte så värst mycket att göra. Inte helt fel det heller.
      Hoppas ni har en bra dag, vi ses kanske under dagen. Annars blir det väl till kvällen.

Och hej Pacifier, kul att se dig här. Synd att man missade dig bara, jag sussade sött vid den tiden du var in här. Men vi ses kanske någon annan dag. Verkar som du inte vill åka hem på fredag, men du ska se att det blir riktigt trevligt och bra. Två år är ju ett tag, så det finns nog mycket att glädjas åt och så.
      Ha det så bra.

Nu ska jag försöka få något gjort här på jobbet. Om inte annat så ska jag hämta en kopp te i alla fall.

Vi ses raringar.

Comment

• marianne
        natteravn
        • Dec 2005
        • 0

Hei Sunny og alle andre som titter inn etter hvert..
        Jeg har hatt besøk av et par venner. Nå har vi bestemt å ta en by-tur i ettermiddag/kveld. Kanskje shoppe litt, eller bare suse litt rundt på kafe m.m.
        Det skal bli trivelig..
        I dag kom faktisk solen en liten titt her, men bare for å hilse på. Men så lenge det ikke regner, er det ok. Det har regnet i flere dager, og all snø har forsvunnet. Og gresset er grønt som midt på sommeren..
        Ha det så bra, vi ses kanskje før jeg drar i dag..

Comment

• Sunnyface
          Allvarlig BB-abstinens
          • May 2005
          • 3624

Originally posted by marianne
          Hei Sunny og alle andre som titter inn etter hvert..
          Jeg har hatt besøk av et par venner. Nå har vi bestemt å ta en by-tur i ettermiddag/kveld. Kanskje shoppe litt, eller bare suse litt rundt på kafe m.m.
          Det skal bli trivelig..
          I dag kom faktisk solen en liten titt her, men bare for å hilse på. Men så lenge det ikke regner, er det ok. Det har regnet i flere dager, og all snø har forsvunnet. Og gresset er grønt som midt på sommeren..
          Ha det så bra, vi ses kanskje før jeg drar i dag..
          Men hej på dig vännen. :kastkyss:
          Vad kul du haft det då, och kommer få i eftermiddag och ikväll. Kanonroligt ju. Vem vet, du kanske hittar nån julklapp att inhandla på er shoppingtur?
          Jag har faktiskt handlat årets första julklappar, är smått chockad över mig själv. Jag brukar alltid vara ute i sista stund och irra runt.
          Här är det ruggigt och grått, det har börjat bli kallt. Och det ska komma ett riktigt oväder imorgon och stanna kvar över helgen. Stormvarningar, blixthalka och gud vet vad har de gått ut med på radio och i tidningarna. Bäst att hålla sig inne i helgen.
          Ha det så jättejätteroligt ikväll gumman, vi ses.
          och

Comment

• marianne
            natteravn
            • Dec 2005
            • 0

Originally posted by Sunnyface
            Men hej på dig vännen. :kastkyss:
            Vad kul du haft det då, och kommer få i eftermiddag och ikväll. Kanonroligt ju. Vem vet, du kanske hittar nån julklapp att inhandla på er shoppingtur?
            Jag har faktiskt handlat årets första julklappar, är smått chockad över mig själv. Jag brukar alltid vara ute i sista stund och irra runt.
            Här är det ruggigt och grått, det har börjat bli kallt. Och det ska komma ett riktigt oväder imorgon och stanna kvar över helgen. Stormvarningar, blixthalka och gud vet vad har de gått ut med på radio och i tidningarna. Bäst att hålla sig inne i helgen.
            Ha det så jättejätteroligt ikväll gumman, vi ses.
            och
            Heisann! Jo du, vi kommer til å få det helt topp.. Jeg har tenkt på julegaver, og forberedt litt. Strikker til mine tante-barn, og det har jeg fått ønske fra foreldrene på. Godt at de kommer med forslag, så slipper man fundere seg grønn..
            Her er solen på plass, og jeg satt en liten stund på altanen, skjønt!
            Ush, for et ruskevær dere skal få da. Får håpe de bare "tror" det blir sånn. Og de kan jo ta feil, har skjedd før det..
            Ha det fortsatt fint på jobb..

Comment

• Sunnyface
              Allvarlig BB-abstinens
              • May 2005
              • 3624

Heisann! Jo du, vi kommer til å få det helt topp.. Jeg har tenkt på julegaver, og forberedt litt. Strikker til mine tante-barn, og det har jeg fått ønske fra foreldrene på. Godt at de kommer med forslag, så slipper man fundere seg grønn..
              Her er solen på plass, og jeg satt en liten stund på altanen, skjønt!
              Ush, for et ruskevær dere skal få da. Får håpe de bare "tror" det blir sånn. Og de kan jo ta feil, har skjedd før det..
              Ha det fortsatt fint på jobb..
              Vilket härligt väder du verkar ha haft idag. Att ha en skön stund på altan har inte varit att tänka på här idag. Burr.
              Och inte kan man tro på vädergubbarna heller, de har ju som sagt haft fel förut. Fast jag tror faktiskt det blir ett riktigt ruskväder nu till helgen, tyvärr har de nog inte fel den här gången. Men, då är det ju skönt att kunna sitta inomhus så det blir en bra helg ändå.
              Ska du iväg snart vännen? Jag sitter här och räknar ner nu, sista timmen är påbörjad. Slutar kl 17 så det är 50 minuter kvar ungefär.

Comment

• Millan
                • Nov 2003
                • 19847

Hej allihopa *vink*
                tittar in en sväng o hoppas ni mår bra så här mitt i veckan, snart är det helg igen...veckorna bara rinner iväg, men ska bli mys när det är första advent...bara älskar december månad med allt pyssel här hemma...ljus överallt...najs.
                Ha det bäst...vi skrivs en ros till er var

Comment

• Sunnyface
                  Allvarlig BB-abstinens
                  • May 2005
                  • 3624

Hej hopp.
                  Torsdag idag redan, veckorna susar verkligen fram. Och det är lunchdags här alldeles strax, så det blir en kort titt in hit för tillfället.
                  Hoppas ni har det bra, håll er inomhus i helgen. Verkar ju bli värsta busvädret, huvaligen.
                  Millan, på dig. Jag älskar också december med pysslet som blir. Skojigt som sjutton. Årets julkort ska jag snart börja med, det ska bli roligt. Ha det bäst du med.

och till er allihop, vi ses kanske under dagen.

Comment

• Skorpan

Trött o sliten men en liten hälsning orkar jag med till er alla OT lovers

Comment

• marianne
                      natteravn
                      • Dec 2005
                      • 0

Hei alle.. Fredag, og snart en fortjent fri for alle..
                      I går hadde vi ruskevær, snø/regn fra morgen til kveld. Nå er det 10-15 cm snø igjen. Det blåser en del, men solen titter frem.
                      Ha en fin dag, vi ses snart igjen...

Comment

• Sunnyface
                        Allvarlig BB-abstinens
                        • May 2005
                        • 3624

Hej på er.
                        Inget ruskväder här i Sthlm än, men vi får väl en släng av den lite senare antar jag. Men värst verkar det ju bli längre upp, knappt man skulle våga bege sig ut där ju efter vad man läst och hört nu från diverse väderrapporter.
                        Hoppas ni har en skön fredag oavsett väder, här på jobbet är det lugnt och jag inväntar lunchen halv tolv. Sen är det inte långt kvar på arbetsdagen och helgen är här. Tjoho, vad skönt.

Och Skorpan, du kikade in igår ser jag. Du får börja ta det lugnt och vara rädd om dig vännen. Hoppas du kan ha en lugn och skön helg nu, så du kan hämta lite nya krafter. på dig.

Och så marianne, hej på dig vännen. Jaså har ni snö igen? Här i Sverige har det också kommit massa snö, upp till en meter på vissa håll. Inte här i Sthlm, här regnar det bara än så länge, men det är väl bara en tidsfråga innan det kommer snö och minusgrader. Vi ses kanske senare under dagen?

till er allihop, vi ses kanske ikväll?

Comment

• marianne
                          natteravn
                          • Dec 2005
                          • 0

Originally posted by Sunnyface

Och så marianne, hej på dig vännen. Jaså har ni snö igen? Här i Sverige har det också kommit massa snö, upp till en meter på vissa håll. Inte här i Sthlm, här regnar det bara än så länge, men det är väl bara en tidsfråga innan det kommer snö och minusgrader. Vi ses kanske senare under dagen?

till er allihop, vi ses kanske ikväll?
                          Heisann..
                          Jo du, vinteren kom tilbake. Men det kan jo fort skje at alt forsvinner. Ingen - grader, så da er det helt ok.
                          Snart er din lunch, jeg skal også ta litt mat og en kopp the. Så luncher vi sammen..
                          Skal pusle litt her resten av dagen.

Comment

• Sunnyface
                            Allvarlig BB-abstinens
                            • May 2005
                            • 3624

Heisann..
                            Jo du, vinteren kom tilbake. Men det kan jo fort skje at alt forsvinner. Ingen - grader, så da er det helt ok.
                            Snart er din lunch, jeg skal også ta litt mat og en kopp the. Så luncher vi sammen..
                            Skal pusle litt her resten av dagen.
                            Ska vi ta oss en fika vännen? Det börjar bli fikadags tycker jag allt. Och det är nedräkning för mig på jobbet, slutar om 50 minuter.

Comment

• Millan
                              • Nov 2003
                              • 19847

Hej hopp...mysigt med en fredagskväll och det viner i knutarna här...lite häftigt om man slipper vara ute...har tänt en brasa o tänt lite ljus överallt...lite romantisk stämmning hos mig

Comment

• Lexie

Originally posted by Millan
                                Hej hopp...mysigt med en fredagskväll och det viner i knutarna här...lite häftigt om man slipper vara ute...har tänt en brasa o tänt lite ljus överallt...lite romantisk stämmning hos mig
                                Hej hopp alla! Visst är det mysigt med fredagskväll... Ljus vare här och faktiskt också lite romantiskt ... Här blir det middag på tu man hand senare: Tornasare à la Duke blir det
                                Kram på er alla goa!

Comment

Working...