***OT tråden***...del 6
Collapse
X
-
Sv: ***OT tråden***...del 6
Jadu, det är det
Hehe, du som bor i skärgården kan kanske hitta nån sjökapten eller nåt, eller nåt annat skapligt från någon militärövning i skärgården från nån båt eller nåt
Förresten, har du inte stött på Skärgårdsdoktorn? (det vore väl ett kap?)
Comment
-
Nääää....vår skärgårdsdoktor är då inge vidare...sur o grinig sak
är lite kräsen oxå...nån sjöbuse vill jag inte ha heller...lika bra o sitta på min udde o ha det mys...räcker gott med lite musik ...om det är nåt som ska kapas så är det mig dom får kapa
Comment
-
Hehe, låter lite läskigt att bli kapad, precis som vad är en bal på slottet liksom men det kan bli alldeles underbart
Ja, god musik, sitta på udden och musik räcker gott, Jon Bon Jovie eller så...
I drew all nigt med Celine går här nu...
och
Millan!
Comment
-
Jaaaa...Bon Jovi...där sa du nåt...måste lyssna lite på honom nu bara för de....jag har redan åkt ur nätet 3 gånger så försvinner jag...så snackar vi skärgård o storm...inte o leka med direkt
Comment
-
Hehe, där det där med kräsen missade jag....
Comment
-
Morsning korsning...såklart du får...vi satt o vänta på dig ju...läste du skulle vara hemma i kväll...stormar det hos dig oxå...på den sidan stan? Håll i hatten när du går ut o kikar på fåglarna i kväll Sunny
Comment
-
Tack sötis.
Det har börjat blåsa rätt så bra här faktiskt, skönt att sitta inomhus i värmen. Fast det är ju det här med fågelskådningen då´ra, har inte kommit på hur jag ska lösa det på bästa sätt. Men det löser sig säkert efter nästa grogg.
Comment
-
Löser du lätt...försvinn inte nu till nåt annat ställe eller tv, n...du ska vara här o ha lite lattjo med mig o flera andra
Comment

Comment