***OT tråden***...del 6
Collapse
X
-
Comment
-
Comment
-
Sv: ***OT tråden***...del 6
BRA,att du är med!!!!
Ja,dom fåglarna måste nog ha flugit söderut..ja..Eller så har hon hittat några andra arter på varmare breddgrader!
Comment
-
Här e jag Millan.
Försvann in i tv:ns värld.
på dig om du är vaken än.
Comment
-
God morgon.
Strålande solsken, dags för tvättstugan om 20 minuter och noll lust att gå ut i solen sen har jag. Men det har kanske ändrat sig tills dess. Det är lättare att ha en mysa-inne-helg när det är dåligt väder, jag får alltid så dåligt samvete när jag sitter inomhus då solen skiner.
Hoppas ni sovit gott och att ni vaknat pigga och glada till denna härliga lördag. Ha en bra dag, vi ses kanske framåt kvällen?
och
till er alla.
Comment
-
Morn Sunny...sol här oxå...men jag ska nog gå ut en sväng...är ju så mysigt med en promis i skogen nu äntligen efter allt regn...men kanske är det blött så det får bli stövlar på fötternaGod morgon.
Strålande solsken, dags för tvättstugan om 20 minuter och noll lust att gå ut i solen sen har jag. Men det har kanske ändrat sig tills dess. Det är lättare att ha en mysa-inne-helg när det är dåligt väder, jag får alltid så dåligt samvete när jag sitter inomhus då solen skiner.
Hoppas ni sovit gott och att ni vaknat pigga och glada till denna härliga lördag. Ha en bra dag, vi ses kanske framåt kvällen?
och
till er alla.
hoppas du oxå sovit gott och att du får en mysig lördagskväll...hoppas få se dig här lite kanske
Last edited by Millan; 2006-10-28, 12:38.Comment
-
Hei Sunny, Millan og alle andre..
Strålende sol og en alle tiders lørdag her. Men i nattvar det -7... Kan nesten tro at kaldt om natten, betyr fine dager.
I dag har jeg tatt en fin promenade, kanskje en til siden i dag. Ellers er det hjemme-kos, med litt strikking, puslespill og tv. Ha en fortsatt fin lørdag, vi ses senere i dag..
Comment

Comment