Akkurat. Mener vi snakket om Oslo, Kongsvinger, og et sted på vestlandet, og kanskje Lillehammer. Samt din søster-datter som fikk barn. Det er forresten godt å ha deg tilbake her, Skorpan..
Akkurat. Mener vi snakket om Oslo, Kongsvinger, og et sted på vestlandet, og kanskje Lillehammer. Samt din søster-datter som fikk barn. Det er forresten godt å ha deg tilbake her, Skorpan..
Tack Marianne,,,,,hmmmm jag vet inte vad det heter men hon bor sydväst om Oslo.....jag fick köra genom tunneln under Olso fjorden för att komma dit
Halloj. Oj vad tidigt du var uppe Millan, före tuppen var du nog allt. Hoppas du har en bra dag idag.
Och hoppas ni allihop har en bra dag idag, torsdag är det och bara en dag kvar till helgen är det. Härligt. Jag ska bege mig ut på lunch nu, ut i regnet. Fast det har kanske slutat nu, jag ser inte ut för tillfället. Vi ses lite senare.
Jahopp, då har man bara tre timmar kvar på arbetsdagen. Vad skönt att snart få pallra sig hemåt. Lugnt och behagligt här på jobbet, kommer bara lite då och då att pyssla med. Hoppas ni har det bra också, var ni nu kan tänkas vara nånstans. På jobbet, i skolan eller hemma. Ska kanske titta i skåpet om det finns nåt kaffebröd till fikat 15...
Jaha då var man hemma från sjukhuset då Jag har varit inne och kollat mitt öra som jag fick benröta i för ett par år sedan,skönt att det inte har blivit sämre längre utan nu har det stannat på en låg nivå
Jaha då var man hemma från sjukhuset då Jag har varit inne och kollat mitt öra som jag fick benröta i för ett par år sedan,skönt att det inte har blivit sämre längre utan nu har det stannat på en låg nivå
Hej vännen. Men oj, benröta?? Vad otäckt det låter. Skönt att det såg bra ut där inne i örat nu då, eller att det i alla fall inte försämrats. Tänkte säga skål och grattis till de braiga nyheterna då, men det är ju inte fredag idag. Får bli en istället.
Nu är det snart dags för mig att bege mig hemåt, så jag säger hej då nu så jag inte missar det sen när det är dags. Vi ses kanske ikväll, annars blir det imorgon.
Nu är det snart dags för mig att bege mig hemåt, så jag säger hej då nu så jag inte missar det sen när det är dags. Vi ses kanske ikväll, annars blir det imorgon.
Hejdå Sunny,ta det lugnt på vägarna när du beger dig hemåt
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment