***OT tråden***...del 6
Collapse
X
-
Sv: ***OT tråden***...del 6
Heisann til alle!
Etter et par dager uten data, er nå alt på plass igjen. Hatt litt omplassering i stuen, så alt har vært et eneste rot. Noe har byttet plass, noe er fortsatt på samme sted. Derfor har jeg ikke kommet inn hit...
Regn og vind i dag, og hålke....
Ingen promenade på meg i dag...
Strikker votter, og sitter ved data`n, så vi ses under dagen.
Ha det fint så lenge.
Comment
-
Här har det varit småregnigt molnigt men varmt....så vi kunde inte se mycket av de stjärnfall som Millou skrev omHeisann til alle!
Etter et par dager uten data, er nå alt på plass igjen. Hatt litt omplassering i stuen, så alt har vært et eneste rot. Noe har byttet plass, noe er fortsatt på samme sted. Derfor har jeg ikke kommet inn hit...
Regn og vind i dag, og hålke....
Ingen promenade på meg i dag...
Strikker votter, og sitter ved data`n, så vi ses under dagen.
Ha det fint så lenge.
Comment
-
Comment
-
God morgon!
Vilken underbar morgon
Sitter här med min kaffemugg och filosoferar i lugn och ro. Hoppas ni har en bra dag alla och slit inte för mycket på jobbet, det är inte hälsosamt. Nu ska jag fortsätta mina bestyr
Life is what happens to you while you're busy making other plans.
Comment
-
Halloj sötnosar.
Jaha, måndag igen och man sitter här på jobbet. Rackarns vad fort helgerna går. Alldeles för fort.
Hoppas på en lugn och behaglig dag här på jobbet, är sådär måndagstrött så arbetslusten är som bortflugen.
Kanske en kopp kaffe och tidningsläsning kan pigga upp en något...
Comment
-
Hej gumman.
Vilka söta bilder du lägger in, jättegosiga är de.
Jag gick upp vid 5.30 i söndagsmorse för att titta på stjärnfallen, men såg inte ett enda.
Gav upp efter 10 minuter redan så det var kanske dumt, men jag var så jättetrött så det gick inte att vara uppe längre. Kul att du såg i alla fall, det är så himla fint och läckert att få se sånt där ju.
Ha det så bra idag vännen, vi ses.
, och så lilla krya-på-dig-
Comment
-
Hej gumselumsan.
Vilken härlig morgon du verkar haft då, blir lite avis faktiskt. Verkar mycket trevligare än att sitta här på jobbet. Fast det är rätt så lugnt än så länge, så jag hoppas på en behaglig måndag på jobbet idag.
Ha det så bra idag, vi ses kanske här under dagen?
och
Comment
-
Hej SunnygummanHej gumselumsan.
Vilken härlig morgon du verkar haft då, blir lite avis faktiskt. Verkar mycket trevligare än att sitta här på jobbet. Fast det är rätt så lugnt än så länge, så jag hoppas på en behaglig måndag på jobbet idag.
Ha det så bra idag, vi ses kanske här under dagen?
och

Jo,här har jag det bra idag. Jag är ledig idag för en gångs skull
Men du verkar ha det ganska bra ändå på ditt jobb och veckorna brukar ju pinna på rätt fort, så det är snart helg igen. Då blir det gott i glaset kan jag tro
JO vi kanske syns under dagens lopp, en lite fika senare kan vi ta.
Life is what happens to you while you're busy making other plans.
Comment
-
Jasså du är ledig idag, vilket sammanträffande, det är ju jag ocksåHej Sunnygumman
Jo,här har jag det bra idag. Jag är ledig idag för en gångs skull
Men du verkar ha det ganska bra ändå på ditt jobb och veckorna brukar ju pinna på rätt fort, så det är snart helg igen. Då blir det gott i glaset kan jag tro
JO vi kanske syns under dagens lopp, en lite fika senare kan vi ta.
[B][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][COLOR=royalblue]"Den som alltid vet bComment
-
Comment
-
God morgen Millan, Sunny, Catinka og Brutus!
Noen er hjemme, og noen på jobb ser jeg. Sånt er livet...
Her snør det litt, men ingen store problem av den grunn. Nesten litt julestemning synes jeg.
Jeg tror litt kaffe skulle passe nå, setter frem litt extra om noen vil ha..
Ha en fin dag, vi ses senere..
Comment

Comment