***OT tråden***...del 6
Collapse
X
-
Sv: ***OT tråden***...del 6
Hej alla OT-lovers! Sitter ni här och har myror i brallan.... själv har jag myror i huvudet
Ha en fortsatt bra kväll
Åh förresten så har min skrattmuskel Malte namnsdag idag.... Grattis Malte och hoppas du får många skratt att ta hand om framöver
[LEFT][COLOR=red][B][FONT=Comic Sans MS][COLOR=blue]
Man mComment
-
Man mComment
-
Comment
-
Hmm... och här fick jag myror i huvudet ... skulle kanske behöva en slurk Kalkosan och rensa hjärnan lite
Näe nu är det läggdax för mig och Malte... måste ju hinna läsa några sidor innan jag somnar. Natti natti Fjällis och sov så gott
Man mComment
-
Ska oxå sussa nu. Natti natti o hälsa Malte
Comment
-
Halloj allihop
Nu verkar alla gamla OT are hitta tillbaks igen...va kul...med getter o kalkosan och gamle Malte...så himla skojsigt o se er igen. Själv kommer jag dragandes med snabeljohan i vanlig ordning så allt blir sig likt
Nu ska jag krypa ner i sängen igen...va sjutton gör jag uppe så här dags
Morn på er
Last edited by Millan; 2006-11-29, 04:28.Comment
-
God morgon.
Men jädrar, missade ju skojsigheterna igårkväll. Full rulle här ju med getter, myror. Kalkosan och SnabelJohan. Kul att se gamla takterna igen.
Jag har inget skojs att skriva, har inte vaknat till riktigt än tror jag. Sitter här på jobbet och gäspar, piggnar förhoppningsvis till efter mackan jag ska hugga in på här strax.
Hoppas ni sovit gott, och att ni får en härlig onsdag.
Vi ses under dagen.
Comment
-
God morgen alle raringer..
Tenkte komme hit litt før i dag. Og jeg fikk selvfølgelig ikke med meg det som skjedde her i går kveld... Sovnet ved tv, og merker at helgen ble slitsom..
I dag er jeg pigg, har tatt av sengetøy og vaskemaskinen er i full gang her.
Tenker husmoren tar jobben seriøst, jeg....
Nå er det tid for kaffe, så om noen vil ha....værsågod, og ha en fin dag..
Comment
-
Så skönt att höra att äntligen någon annan reagerar mot den där hemska smajlisen. Eftersom det nu dessutom är TMM som säger det måste det ju betyda att dess dagar snart är räknade här (och det är inte en dag för sent).
Tornevalls skribent med nio liv (inne pComment
-
Nämen den smajlisen gillar jag.
"Han" ser så glad och lycklig ut så det smittar av sig om man är lite nere eller seg....
Comment
-
Nå har jeg skrevet en sang, og sendt den på mail til rette eier.. Ellers går dagen til pusling i huset og sport, skiskyting i dag. 15 km damer i Østersund. Her er vintersport på timeplanen, når det går på tv.
Nå er det vel tid for litt kaffe..
Comment
-
Hejsan vännen.God morgen alle raringer..
Tenkte komme hit litt før i dag. Og jeg fikk selvfølgelig ikke med meg det som skjedde her i går kveld... Sovnet ved tv, og merker at helgen ble slitsom..
I dag er jeg pigg, har tatt av sengetøy og vaskemaskinen er i full gang her.
Tenker husmoren tar jobben seriøst, jeg....
Nå er det tid for kaffe, så om noen vil ha....værsågod, og ha en fin dag..
Missade du också gårdagens skojigheter? Vi har helt fel tajming gumman.
Vad flitig du varit idag då, du kan få fortsätta hemma hos mig när du ändå är i farten.
Ska vi ta en fika nu, det börjar ju dra ihop sig till tre.
Comment

Det var ett tag sen.. men inga myror i brallan här. Jag kör mitt race med kalkosan och getter

Comment