***OT tråden***...del 6
Collapse
X
-
Comment
-
Sv: ***OT tråden***...del 6
God morgon!
Idag är det fredag.
Underbart härligt. Jag ska på julbord ikväll med jobbet. Och jag som vill se finalen på Idol, snyft. Inte samma sak att se reprisen på söndag, då vet man ju hur det gått liksom. Suck, får se om jag kanske gå hem efter jobbet ändå, har ingen lust med julbord ikväll.
Hoppas ni sovit gott och är pigga och glada denna härliga dag. Ses under dan.
Comment
-
Heisann, sveisann.. Visst skal du vel på julbord i kveld!!! Det blir sikkert så trivelig.God morgon!
Idag är det fredag.
Underbart härligt. Jag ska på julbord ikväll med jobbet. Och jag som vill se finalen på Idol, snyft. Inte samma sak att se reprisen på söndag, då vet man ju hur det gått liksom. Suck, får se om jag kanske gå hem efter jobbet ändå, har ingen lust med julbord ikväll.
Hoppas ni sovit gott och är pigga och glada denna härliga dag. Ses under dan.

Jeg har bakt litt julekaker i dag, og funnet frem mer julegaver. Mye som skal fixes ferdig.
I morgen blir det en shopping-dag. Blir gøy å bare gå i sentrene å bruke dagen som det faller seg inn..
Ha en fortsatt fin dag på jobb, denne første fredag i desember..
Comment
-
Men vad glad jag blev att se dig igen...du måste titta in lite oftare XX
Comment
-
Hej hopp.
Blev inget julbord för mig ikväll. Jag fick ont i huvet vid lunch, min ena arbetskompis är hemma sjuk idag, den andra ville inte gå så då gav i fasen i det hela. Det blir en skön hemmakväll istället. Härligt!
Har hällt upp lite gott i glas och ska spana efter lite fåglar, om man ser några. Så sablans mörkt ute ju. Trist, vill ha snööööö så det blir ljusare ute och mer julstämning.
Hoppas ni har det skönt och bra.
Comment
-
Heeej sötis!
Vad rackarns kul att se dig här gumman. Håller med Skorpan, du måste titta in här oftare. Saknar dig ju tjejen.
Comment
-
JulstämningHej hopp.
Blev inget julbord för mig ikväll. Jag fick ont i huvet vid lunch, min ena arbetskompis är hemma sjuk idag, den andra ville inte gå så då gav i fasen i det hela. Det blir en skön hemmakväll istället. Härligt!
Har hällt upp lite gott i glas och ska spana efter lite fåglar, om man ser några. Så sablans mörkt ute ju. Trist, vill ha snööööö så det blir ljusare ute och mer julstämning.

du menar väl dddddjuuurstämning såklart... och ja lite ljusare får det bli om jag ska kunna se alla Västkustflamingos...mer snö åt Svealand och Götaland
Hoppas ni alla har en jättebra kväll
[LEFT][COLOR=red][B][FONT=Comic Sans MS][COLOR=blue]
Man mComment
-
Ja så klart jag mena djurstämning.
Superhärligt att se dig gumsan.
Skål och kramis sötis.
Comment
-
[LEFT][COLOR=red][B][FONT=Comic Sans MS][COLOR=blue]
Man mComment
-
Du verkar inte allför ledsen över detHej hopp.

Skål på dig
Comment
-
Comment

Comment