***OT tråden***...del 6
Collapse
X
-
Sv: ***OT tråden***...del 6
Hehe, är det vad jag tror så behövs det en katt i huset...
Hur mycket vi än har tätat så kommer mössen (råttorna) in.. Busan sitter på spaning på nätterna och han fångar dem en och en..... Trolligen inte tillräckligt men B gör vad han kan, fattar inte hur de kan komma in i huset
...
Comment
-
Jag har varit djurvän hitentills och fångat dem levande för att släppa dem i skogen flera kilometer bort....men nu djävlar,,,fast det är ju Jul och de är ju liv med så...jag får väl fortsätta som jag har gjortHehe, är det vad jag tror så behövs det en katt i huset...
Hur mycket vi än har tätat så kommer mössen (råttorna) in.. Busan sitter på spaning på nätterna och han fångar dem en och en..... Trolligen inte tillräckligt men B gör vad han kan, fattar inte hur de kan komma in i huset
...
Comment
-
Inte ska vi ge upp OT..
Är väl kanske så att var och en har sitt att göra, eller... Tror det är många på g att skriva nu... Får väl fråga då så här, vad gör ni denna måndagskväll?
Comment
-
Comment
-
Extreme home makeover? Intressant, antingen rev de huset eller gjorde om det totalt eller? Hur eller hur så de blev väl de som flyttade in mycket nöjda (de fick åka iväg på semester och låta teamet göra vad de ville) ... Fattar inte hur det på så kort tid kunde göra om ett hus (men förstod att hela grannskapet hälpte till
Comment
-
Men det är grejen att några som har blivit drabbade hårt helt plötsligt får en dröm uppfylld...jag blir lika blödig varje gång jag ser det programmetExtreme home makeover? Intressant, antingen rev de huset eller gjorde om det totalt eller? Hur eller hur så de blev väl de som flyttade in mycket nöjda (de fick åka iväg på semester och låta teamet göra vad de ville) ... Fattar inte hur det på så kort tid kunde göra om ett hus (men förstod att hela grannskapet hälpte till
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Javisst, det är hur otroligt som helst att se hur de kan förvandla ett disaster home till ett fint hem (det är väl bara tacka ABC och en helsikes massa hantverkare och grannar), hur eller hur, fattar inte hur de lyckas åstadkomma detta (lite likt Iron Chef) fel tråd..
)
Comment

K
Comment