***OT tråden***...del 6
Collapse
X
-
Sv: ***OT tråden***...del 6
God kveld til dere...Nei, vi skal da ikke slutte her, Skorpan...
Men vi må få folket i gang, skjønt nå er det vel juleforberedelser..
Jeg har nå fått ørebetennelse, og en ny pencillinkur..
Er oppe en liten tur, men sengen venter. Ingen søvn siste døgn, så jeg håper det blir bedre snart..
Men jeg kommer sterkere tilbake, jeg lover..
Ha en fortsatt fin mandagskveld.
Comment
-
Bra att du håller koll på OT,,,,,KRYA PÅ DIg NUUUUUUUUUuGod kveld til dere...Nei, vi skal da ikke slutte her, Skorpan...
Er oppe en liten tur, men sengen venter. Ingen søvn siste døgn, så jeg håper det blir bedre snart..
Comment
-
Goväll marianne! Krya på dej och har en fin kväll du medGod kveld til dere...Nei, vi skal da ikke slutte her, Skorpan...
Comment
-
God morgon!
Idag är det full dramatik här på jobbet på morgonen, det brinner två hus ifrån oss. Nu sitter vi inspärrade här på jobbet, de har stängt av vår gata och vi får inte gå ut. Fullt pådrag.
Hoppas ni sovit gott inatt, och är pigga och glada. Tisdag är det idag, inte min favoritdag på något sätt men det är ju en dag närmare helgen ändå så man får tänka så.
Ha det bäst idag, vi ses kanske under dagen?
Comment
-
Hej Sunny! Sitter här på jobbet och slängde en blick i aftonbladet och tänkte genast på dig när jag läste om branden. Usch vad läskigt, hoppas ingen blivit skadad. Du får väl ge oss lite inside information senareGod morgon!
Idag är det full dramatik här på jobbet på morgonen, det brinner två hus ifrån oss. Nu sitter vi inspärrade här på jobbet, de har stängt av vår gata och vi får inte gå ut. Fullt pådrag.
Hoppas ni sovit gott inatt, och är pigga och glada. Tisdag är det idag, inte min favoritdag på något sätt men det är ju en dag närmare helgen ändå så man får tänka så.
Ha det bäst idag, vi ses kanske under dagen?

Hmm... det är väl inte någon av dina rökgökar som har orsakat branden
Nä nu kallar jobbet på mig... är hur mycket som helst att göra här. Önskar alla en trevlig dag och kan också informera om att jag behövde inte flytväst för att komma till jobbet idag
[LEFT][COLOR=red][B][FONT=Comic Sans MS][COLOR=blue]
Man mComment
K

Comment