***OT tråden***...del 6
Collapse
X
-
Sv: ***OT tråden***...del 6
Jaha då är man nyss hem kommen från jobbet då
I dag så har det varit snack mellan försäkrings kassan och min chef i ett möte om mitt jobb.
Det går fortfarande åt rätt håll för mig så vi bestämde att jag skall gå upp i arbetstid från den 1/1 07
så nu skall jag jobba 6h om dagen.
Det är jäkligt skönt att min medicin äntligen börjar värka lite grann
[B]
KComment
-
Härligt att höra tojja....ingen dum julklapp eller hurJaha då är man nyss hem kommen från jobbet då
I dag så har det varit snack mellan försäkrings kassan och min chef i ett möte om mitt jobb.
Det går fortfarande åt rätt håll för mig så vi bestämde att jag skall gå upp i arbetstid från den 1/1 07
Comment
-
Nä det var hur bra som hellst
.
Som det har varit dom senaste två månaderna så har jag jobbat fyra timmar men bara fått betalt för två från jobbet resten har försäkringskassan stått för och det är ju inte så mycket man får från dom.
Men min chef han sa idag till försäkringskassan att jag skulle ha betalt från jobbet 4h från denna veckan till den 1/1 så det blev ju en glad överraskning att jag fick några timmar retroaktivt lön.[B]
KComment
-
Åh vilka härliga nyheter tojja.Jaha då är man nyss hem kommen från jobbet då
Vilken bra "julklapp" från jobbet då kan man säga.
Vad skönt det lät att vara hemma från jobbet nu, själv har jag tre timmar till att jobba. Men, det går fort. Och med er som sällskap går det ju himla mycket fortare.
Comment
-
Hei Millan.
Jeg må nok ta det lugnere enn jeg har gjort. Det lille jeg gjorde i dag, ble mer enn nok for min rygg. Har hvilt 2t nå, og lurer på å ta en liten promenade. Tror det er ok å gå litt.
Vi ses senere..
Comment
-
Hei Tojja.Jaha då är man nyss hem kommen från jobbet då
Så bra julepresang du fikk, herlig.. Jeg blir også så glad når noen får sånne gledes bud..
Ja, dette var vel årets store present for deg og din helse..
Comment
-
[B]
KComment
-
Heisann !! Bare en rask tur innom her,før jeg valser videre.-Ja,er LITT stressa om dagen nå,merker jeg.
Er litt ekstra styr siden vi jo ikke er helt ferdig med restaureringen enda,så det blir en del å rydde.Phu !!
MEN: så er man da jaggu snart i mål også nå da,heldigvis.:luva:
Marianne:-Har du laget Sara Bernard-kaker noengang du ?? Jeg driver med det nå jeg skjønner du,og træler litt.
Comment
-
Men hallå där...vi skulle ju inte stressa kom vi överens om...har du glömt det redanHeisann !! Bare en rask tur innom her,før jeg valser videre.-Ja,er LITT stressa om dagen nå,merker jeg.
Er litt ekstra styr siden vi jo ikke er helt ferdig med restaureringen enda,så det blir en del å rydde.Phu !!
MEN: så er man da jaggu snart i mål også nå da,heldigvis.:luva:
Marianne:-Har du laget Sara Bernard-kaker noengang du ?? Jeg driver med det nå jeg skjønner du,og træler litt.
Comment
-
Comment
-
Jag vet hur det är...det blir alltid nåt extra o fixa med...men lova vila sen...du är allt bra flitig du...har läst att du sytt nya gardiner o allt...duktig du är
Comment

-MEN: når jula virkelig er her,DA skal man slappe av.
Comment