***OT tråden***...del 6
Collapse
X
-
Sv: ***OT tråden***...del 6
Vad kul att du också har drullat in här!DRULLAR IN HÄR JAG OXÅ...
inte meningen att entren skulle bli så högjudd.
Hur har ni det en kväll som denna? Njuter att det är fredag i morgon och jag ska sova hela dagen..nu har jag börjat med min första drink men inte den sista..
Ser ni någon som trasslat in sig i trådarna här sen ,så är det bara jag
KRAMIS
Men jag lovar att jag inte tänker säga något om att du trasslat in dig i trådarna....men jag vill bara anmärka på att det är fredag idag och lördag imorgon
Skål goa och roliga Catinka
[LEFT][COLOR=red][B][FONT=Comic Sans MS][COLOR=blue]
Man mComment
-
Life is what happens to you while you're busy making other plans.
Comment
-
Va skönt att du mår bättre...inga moves ännu...alldeles för tidigt...men framåt natten kanske...du får hålla ett öga hitåt...men jag vill ha hjälp av Sunny
Comment
-
Va.... la du ut brödsmulor... trodde du hängde ut såna där orange/vita grejor som orienterare går efter, nu finns en viss risk att vi inte får se Vimzet här förrän i morgon
Jajamen... vinet smakar riktigt bra, bra druvsort jag fått tag i
Hur smakar groggen då... har den stått och dragit en stund så du fått en bra arom?
Man mComment
-
Skål Snowflake
Så du menar att du inte hjälper mig om jag trasslar in mig?
Hur går det för frölunda i elitserien förresten?
2
e har haft det lite kämpigt denna säsong, men till slutspel kommer de säkert,,,Hv ligger etta, det vet du va?
Det vore kul om det blev de bägge i final..det får vi hålla tummarna för
Comment
-
Comment
-
Hmmm... låter lovande. Undrar vad det är för dans på Lets Dance så jag vet vad jag har att förvänta mig
Och var är grabbarna?
Man mComment
-
Comment
-
Självklart stöttar jag dig i trassletSkål Snowflake
Så du menar att du inte hjälper mig om jag trasslar in mig?
Hur går det för frölunda i elitserien förresten?
2
e har haft det lite kämpigt denna säsong, men till slutspel kommer de säkert,,,Hv ligger etta, det vet du va?
Det vore kul om det blev de bägge i final..det får vi hålla tummarna för
Jodå... det går bra för Frölunda... dom bara sparar på krafterna inför slutspelet (därför ligger dom inte etta)
Men visst ska det blir kul att se Indians och HV i final
Skål Catinka!...... och nu ska jag käka lite tacos sen kanske jag tittar till dom trassliga trådarna du lyckats få ihop
Man mComment
-
Vaaaa! Har grabbarna rymt fältet..... vad fasen var det ingen som kunde släcka den där branden
Hmm.... nu får jag nog ta och slänga i mig lite tacos så jag får lite krafter här....
Man mComment
-
Hv sparar oxå på krafterna, men eftersom de är så bra ändå så ligger de etta ialla fallSjälvklart stöttar jag dig i trasslet
Jodå... det går bra för Frölunda... dom bara sparar på krafterna inför slutspelet (därför ligger dom inte etta)
Men visst ska det blir kul att se Indians och HV i final
Skål Catinka!...... och nu ska jag käka lite tacos sen kanske jag tittar till dom trassliga trådarna du lyckats få ihop

Då litar jag på att du trasslar ut mig senare om det skulle behövas(det gör det nog)
Comment
-
Go´morron Millan och alla andra!! Här lyser solen i alla fall, så man känner sig relativt pigg.... förutom min täta nos förstås, som är väldigt hängig
Tar gärna en stor kopp kaffe och gör dig sällskap.... din eller min balle?
Man mComment
-
Men hallå där...är du vaken nu...hade du lajbans i går kväll, jag drog till sängen såklart
Vi hade sol för en stund sen, men nu molna det på...lika bra de så slipper jag gå ut...ska baka en toscakaka om en stund så jag har nåt gott till kvällen ...ska sitta inne på chatten under schlagerfestivalen...hoppas du dyker upp där
see you
Comment
Ingen aning...men misstänker hula hula
Ingen aning...men misstänker hula hula
Comment