***OT tråden***...del 6
Collapse
X
-
Sv: ***OT tråden***...del 6

Nei, Svindal holdt ikke til slutten. Men han kjørte bra fra starten. Endte på 5.plass tror jeg. Vel, det kommer fler sjangser..
Comment
-
God morgon.
Freeeedag idag.
Jisses vad härligt, ser fram emot sovmorgon imorgon. Har varit så trött varje morgon den här veckan så imorrn tänkte jag försöka mig på att sova länge.
Men först ska vi njuta av fredagen, den bjuder på rätt så behagligt väder faktiskt. Och i helgen skulle det bli sol också. Kallt och sol är jättehärligt vinterväder. Det kommer bli långpromenader i helgen för min del, passa på att njuta av solen lite.
Hoppas ni har det bra, vi ses.
Comment
-

Tjeeeeena alla monsterdiggare! Jaaaaa Sunny! Idag är det verkligen fredag och sovmorgon får vi imorgon.. najs. Ska bara njuta och ta det lugnt hela helgen, men jag vet inte om jag vågar se melodifestivalen imorgon... efter förra gången hade jag ju mardrömmar i flera nätter. Sånt skräp!
Hoppas alla får en bra fredagskväll och tar i från tårna på "Så ska det låta"
[LEFT][COLOR=red][B][FONT=Comic Sans MS][COLOR=blue]
Man mComment
-
Eh... jag vet inte vilka som ska vara med ikväll....... men det gör inget för jag sjunger både bättre och högre.... i alla fall högreOriginally posted by MillanTittar förbi och önskar er alla en jättemysig fredagskväll...kramis
Sunny och Millan! Ni får ha en jättemysig fredagskväll båda två! Man kan inte förväntas en liten stripp ikväll då?
Man mComment
-
Man mComment
-
God morgen alle sammen! 
Det som skulle være lang sovemorgen, ble aldri noe av i dag. Prøver igjen i morgen..
Her er det kaldt, - 25 for 1 t. siden..brrr...
Godt at man slipper ut i allefall. Så for å holde varmen, må man ha kaffe. Flere som vil ha, så værsågod.

Det blir tv-titting, masse sport i dag.. Ha en fin lørdag, vi ses!
Comment
Gl

på dig.
2:
...............
K
Comment