Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Det är klart det finns liv i universum. Vi bor ju där.
    -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Originally posted by gason View Post
      Det är klart det finns liv i universum. Vi bor ju där.
      Ja,nu ser jag..HEJ!!
      Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
        Heeej vännen.
        Bra med dig hoppas jag. Njuter du ute i stugan?

Ja, jag njuter i mitt lilla torp. Åker in och bunkrar lite gott att ära och dricka ibland bara
        Glöm alla dina bekymmer, imorgon kommer det nya

Comment

Hej allihopa!!! Länge sen jag var i denna tråd Hoppas ni har det bra och får önska en trevlig helg....

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Hei igjen..
            Solen har kommet til meg, så jeg prioriterer Sender dere alle en hyggelig hilsen, og ønsker god helg

Comment

Kikar in en sväng, ska strax sätta tänderna i frukostmackan. Molnigt här ute än, men det skulle spricka upp framåt dagen. Hoppas ni får en bra dag idag, helgen är nära nu. Sååå skönt. Ha det bäst.

Comment

Heisann Sunny Er ikke mange innom denne tråden, men kanskje kommer flere etter hvert..
                Ingen sol her i dag, regnet mye på morgenen. Ser litt bedre ut nå, så kanskje det blir fint likevel..
                Solen har vært her i flere dager nå, så jeg klager ikke. Men sommeren, ja..hvor tok den veien? Føler at jeg fortsatt venter på sommer og sol..
                Ha en fin dag på jobb, kanskje ses vi utover dagen.. Og ha en god frokost!

Comment

Originally posted by marianne View Post
                  Heisann Sunny Er ikke mange innom denne tråden, men kanskje kommer flere etter hvert..
                  Ingen sol her i dag, regnet mye på morgenen. Ser litt bedre ut nå, så kanskje det blir fint likevel..
                  Solen har vært her i flere dager nå, så jeg klager ikke. Men sommeren, ja..hvor tok den veien? Føler at jeg fortsatt venter på sommer og sol..
                  Ha en fin dag på jobb, kanskje ses vi utover dagen.. Og ha en god frokost!
                  Hej vännen. Ja det är lugnt här numera, och jag är inte nån som bidrar med inlägg heller får jag ta och erkänna. Jag har kommit av mig helt när det gäller forumskrivandet. Får väl se om det kommer igång igen nån gång framöver.
                  Usch ja sommaren har gått alldeles för fort, den är ju inte slut än men det är inte långt kvar till hösten. Jag har inget emot årstiderna, tycker tvärtom att alla har sin egen lilla charm. Men det som jag tycker är så jobbigt, är mööörkret. Huvaligen.
                  Jaja, men tills dess att hösten och vintern är här får vi se till att njuta av sommaren som är kvar. Ha en fortsatt bra dag gumman. Vi ses.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                    Hej vännen. Ja det är lugnt här numera, och jag är inte nån som bidrar med inlägg heller får jag ta och erkänna. Jag har kommit av mig helt när det gäller forumskrivandet. Får väl se om det kommer igång igen nån gång framöver.
                    Usch ja sommaren har gått alldeles för fort, den är ju inte slut än men det är inte långt kvar till hösten. Jag har inget emot årstiderna, tycker tvärtom att alla har sin egen lilla charm. Men det som jag tycker är så jobbigt, är mööörkret. Huvaligen.
                    Jaja, men tills dess att hösten och vintern är här får vi se till att njuta av sommaren som är kvar. Ha en fortsatt bra dag gumman. Vi ses.
                    Hei, hei. Sant nok sommeren er fortsatt her. Og så kom jo solen i dag også, herlig.. Jeg måtte bare være litt tålmodig.
                    Alle årstider har sin sjarm ja, men som du sier, den mørke tiden er tung. Spesielt på høsten. Man venner seg til, men..
                    Det blir vel mer forum-skriving etter hver. Alle er ute på denne tiden, sitter ikke ved data`n..
                    Ha en fortsatt fin dag, vi ses senere..

Comment

Oj,oj vad den här tråden har blivit bortglömd på sistone.

Comment

Mjooo, den ligger ju lite i skymundan också.. Har flyttat runt den här forumkategorin lite väl mycket på senaste..
                        -

Comment

Working...
                        X