Inget Big Brother 2007
Collapse
X
-
Sv: Inget Big Brother 2007
Ja herregud, man är ju totalt uppslukad av det där när det går. Inget blir ju gjort. Det kanske är därför dom bestämt sig för att göra uppehåll?
- Den egentliga orsaken är att vi vill ge tittarna en chans att skaffa sig ett liv vid sidan om. När deras hobby är fastställd så kanske vi ger det en ny chans
2:
-Comment
-
Ja helt klart...
2:
Ja herregud, man är ju totalt uppslukad av det där när det går. Inget blir ju gjort. Det kanske är därför dom bestämt sig för att göra uppehåll?
- Den egentliga orsaken är att vi vill ge tittarna en chans att skaffa sig ett liv vid sidan om. När deras hobby är fastställd så kanske vi ger det en ny chans
2:Comment
-
Ja helt klart...Ja herregud, man är ju totalt uppslukad av det där när det går. Inget blir ju gjort. Det kanske är därför dom bestämt sig för att göra uppehåll?
2:
2: ...Man får ta det positiva med det negativa...
Comment
-
Hur gick det med "Miljonärerna" förresten, visade de nånsin fortsättningen på det?
Om de inte lagt ner så mycket pengar på "#%"#% som Hombres som totalfloppade så hade de nog kunnat köra ett BB 2007...
Jag vill också ha ett SuperBigBrother nu .. i Globen.. Nä förresten det blir ju inget bra. I vanliga huset.________
____
Comment
-
Hur gick det med "Miljonärerna" förresten, visade de nånsin fortsättningen på det?
Om de inte lagt ner så mycket pengar på "#%"#% som Hombres som totalfloppade så hade de nog kunnat köra ett BB 2007...
Jag vill också ha ett SuperBigBrother nu .. i Globen.. Nä förresten det blir ju inget bra. I vanliga huset.
Ja, i Globen, så kan vi sitta på läktarna och kommentera på en gång
En sektion för Tornevallare
Nej vars, bättre att se på tv och internet!
[FONT=Georgia][SIZE=4][COLOR=seagreen][I]
GlComment
-
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Jag kan se ett liiiitet problem. Alla sportnissarna blir nog lite ledsna om vi snor Globen i nästan 4 månader.
Men vad tusan lite får de offra.
Tänk vilket liv det skulle bli på läktaren om alla som brukar vara på BB-forumet skulle dyka upp.
2:
Ska det vara obligatoriskt med forumnick på en namnlapp tro?
-"Jag har aldrig fComment

...Men det kanske är lika bra...så man hinner med skolarbetet istället...
...BB skulle ju ta all tid från det...
Jaaaaa...
Comment