Announcement

Collapse
No announcement yet.

Svar från Kanal5

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Svar från Kanal5

Fick det här svaret på ett mejl jag skickade till Kanal5 i onsdags.
    Tråkigt svar , så se till att kontakta Femman så de vet att vi är många som vill se mer av BB. Ju mer mejl de får desto bättre liksom.
    (Kan svaret samtidigt vara en indikering på att BB faktiskt är på väg till en annan kanal?)

Hej
    Tack för ditt mail och visat intresse för Kanal 5!
    Det stämmer. I dagsläget har Kanal 5 inga planer på att producera något mer
    Big Brother.
    Men vi tackar för att ni gör oss uppmärksamma på att det fortfarande finns
    BB-fans.
    Vi har skickat ditt mail till ansvariga personer.

Sv: Svar från Kanal5

Originally posted by Sunnyface View Post
    Tråkigt svar , så se till att kontakta Femman så de vet att vi är många som vill se mer av BB. Ju mer mejl de får desto bättre liksom.
    (Kan svaret samtidigt vara en indikering på att BB faktiskt är på väg till en annan kanal?)

Hej
    Big Brother.
    BB-fans.
    För det första var det ett lovvärt initiativ, Sunnyface, som man får hoppas flera tar efter.
    Och visst kan det tolkas som att att det skulle kunna bli BB i någo annan kanal. Fast varför skulle Kanal 5 ha kontakt med dem i så fall.
    Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)

Comment

Jag hoppas verkligen att det aldrig mer sänds skitprogram som BB. Däremot ser jag gärna en dokusåpa på Playboy Mansion med lite BB upplägg. Det vore nåt att se på. Ta in 30 brudar som får visa brösten och hugget och så röstas det ut en tjej varje vecka. Jag skulle inte missa ett enda avsnitt

Comment

Originally posted by Pest View Post
        Jag hoppas verkligen att det aldrig mer sänds skitprogram som BB. Däremot ser jag gärna en dokusåpa på Playboy Mansion med lite BB upplägg. Det vore nåt att se på. Ta in 30 brudar som får visa brösten och hugget och så röstas det ut en tjej varje vecka. Jag skulle inte missa ett enda avsnitt
        ... och skillnaden på detta och de senaste årens BB är ...

-"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Originally posted by Pest View Post
          Visst, Knose eh... förlåt Pest.

Comment

Originally posted by gason View Post
            ... och skillnaden på detta och de senaste årens BB är ...

En hel del faktiskt. Finns så många nyanser i BB för den som vill titta närmare.

Comment

Originally posted by Villeparisis View Post
              En hel del faktiskt. Finns så många nyanser i BB för den som vill titta närmare.
              Tja, som exempel så skulle en Playboysåpa inte behöva rösta ut några killar. Inte heller skulle några guppande täcken synas mer, eftersom alla sover utan. Det skulle vara övervägande blonda tjejer i uttagningarna varav en brunett lämnar huset först eftersom hon var den enda som råkade kunna tänka helt på egen hand. Det närmaste en karantän man skulle komma hade varit ett utedass utan speglar eller tillgång till makeup. Jo'rå, lite skillnad är det nog ändå...

Och föreställer man sig ett helt hus med bara Elita så har man redan uppnått en lite-version...
              -

Comment

Originally posted by TMM View Post
                Tja, som exempel så skulle en Playboysåpa inte behöva rösta ut några killar. Inte heller skulle några guppande täcken synas mer, eftersom alla sover utan. Det skulle vara övervägande blonda tjejer i uttagningarna varav en brunett lämnar huset först eftersom hon var den enda som råkade kunna tänka helt på egen hand. Det närmaste en karantän man skulle komma hade varit ett utedass utan speglar eller tillgång till makeup. Jo'rå, lite skillnad är det nog ändå...

Och föreställer man sig ett helt hus med bara Elita så har man redan uppnått en lite-version...
                Tycker ändå det inte går att dra för stora paralleller mellan "Playboy-såpan" och BB. Därmed inte sagt att visst kunde man tänka sig någon Playboy-model som deltagare i BB men hon hade ju i så fall bara varit en del i ett större kollektiv. Det är just detta så många belackare av BB missat att det skapat hela sin bild av BB utifrån några av de deltagare som fått mest publicitet vilket ju är Linda, Elita och Lina vilka alla råkar arbetat som modeller.

Comment

Originally posted by Villeparisis View Post
                  Tycker ändå det inte går att dra för stora paralleller mellan "Playboy-såpan" och BB. Därmed inte sagt att visst kunde man tänka sig någon Playboy-model som deltagare i BB men hon hade ju i så fall bara varit en del i ett större kollektiv. Det är just detta så många belackare av BB missat att det skapat hela sin bild av BB utifrån några av de deltagare som fått mest publicitet vilket ju är Linda, Elita och Lina vilka alla råkar arbetat som modeller.
                  Just det, inte in med mer silikon i BB nu!

Och resten var ju bara något jag drev med...
                  -

Comment

Originally posted by TMM View Post
                    Just det, inte in med mer silikon i BB nu!

Och resten var ju bara något jag drev med...
                    Betvivlar absolut inte att du när en äkta BB-fantast, TMM.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post

Hej
                      Big Brother.
                      BB-fans.
                      ja ett data svar kan jag säga......Automatiskt Massutskick.
                      ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

Working...
                      X