Announcement

Collapse
No announcement yet.

Norskan Aylar

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vet i katten om inte Elita va bra för BB iaf..utan henne hade de inte vart så mycket gnällande,ojande å suckande..om alla va som de e idag..å Elita va A ist..huu så gulligt å snuttigt..inget som skulle röra upp känslor..så nää..jag tror BB e nöjda med gnälliga prinsessan jag..*s*

Tittar siffrorna skulle vart lägre helt klart utan henne å tinas tjafsande..absolut!!!

Men trist iaf att A går ut..hon verkar jätte gullig..

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
    Vickan Äger dessa:
    Marilyn Manson
    Stockholm
    Peta Wilson
    London
    Monaco
    Gil.Grissom

Comment

Originally posted by Viktoria
      Vet i katten om inte Elita va bra för BB iaf..utan henne hade de inte vart så mycket gnällande,ojande å suckande..om alla va som de e idag..å Elita va A ist..huu så gulligt å snuttigt..inget som skulle röra upp känslor..så nää..jag tror BB e nöjda med gnälliga prinsessan jag..*s*

Tittar siffrorna skulle vart lägre helt klart utan henne å tinas tjafsande..absolut!!!

Men trist iaf att A går ut..hon verkar jätte gullig..
      Då hade det blivit något annat tjafs. Tror ju jag...

Nu har dom hoppat bungyjump, och Aylar hoppade också. Bara tanterna Klas o Elita som inte ville. Vinnaren får ett fint pris. ( vet ännu inte vem det är Tror dom går efter pulsen) Hoppas personen är klar för final eller blir immun..

OT.*jobbigt att inte ha egen dator.Liiiider*

Comment

Originally posted by Fjällis

Nu har dom hoppat bungyjump, och Aylar hoppade också. Bara tanterna Klas o Elita som inte ville. Vinnaren får ett fint pris. ( vet ännu inte vem det är Tror dom går efter pulsen) Hoppas personen är klar för final eller blir immun..

Hm..e de tanter som inte vill hoppa bungyjump??Oki..inte konstigt att jag stenhårt vägrat då..flera sommrar..jag e ju tant..de säger grannans kids.. :?

Trodde iof de mer va intresse,höjdrädsla å så men se..jag hade fel..*asg*

Ja..att den som vinner får fint pris,de hoppas jag me..men BB har ju lustigt sinne för de där med fina priser..kan ju va att få en pizza lr så..

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
        Vickan Äger dessa:
        Marilyn Manson
        Stockholm
        Peta Wilson
        London
        Monaco
        Gil.Grissom

Comment

Originally posted by Viktoria
          Originally posted by Fjällis

Hm..e de tanter som inte vill hoppa bungyjump??Oki..inte konstigt att jag stenhårt vägrat då..flera sommrar..jag e ju tant..de säger grannans kids.. :?

Trodde iof de mer va intresse,höjdrädsla å så men se..jag hade fel..*asg*

Ja..att den som vinner får fint pris,de hoppas jag me..men BB har ju lustigt sinne för de där med fina priser..kan ju va att få en pizza lr så..
          Inte så jag menade,men ok

Comment

Aylar - Elita. Ser ingen som helst likhet. Kanske Aylars personlighet inte kom fram på fyra dagar men tycker ändå efter att ha sett 24/7 att de är ljusår från varandra. Aylar: vacker, verkar ödmjuk och har klass och integritet (trist att hon inte fick vara kvar)

Comment

Originally posted by Lexie
              Aylar - Elita. Ser ingen som helst likhet. Kanske Aylars personlighet inte kom fram på fyra dagar men tycker ändå efter att ha sett 24/7 att de är ljusår från varandra. Aylar: vacker, verkar ödmjuk och har klass och integritet (trist att hon inte fick vara kvar)
              Jajjamensann. Många som blev lessen när hon försvann. Många hade föreställt sig henne helt annorlunda,occh inte gillade henne. Nu rä det tvärtom.
              En annan sak, hon ligger på Stureplans topplista. Elita finns inte ens med *jiipppiii*
              (det måste vara Sturekompaniet Elita är van vid.....) *s*

Comment

Jaa denna Aylar ja.... "usch" vilken sanslöst vacker människa och hon verkade ha hjärna oxå, den korta tid vi fick se henne.

Comment

Nya bilder
                  Last edited by Tornevall; 2005-12-30, 22:12.

Comment

Originally posted by theCatwoman
                    Jaa denna Aylar ja.... "usch" vilken sanslöst vacker människa och hon verkade ha hjärna oxå, den korta tid vi fick se henne.
                    Hon kommer inte att få det lätt med tanke på de porrfilmer hon har gjort...även om hon ångrar detta så kommer de att finnas ute på internet eller i affärer...och ju mer känd hon blir destu oftare kommer hon att bli påmind om sitt misstag

Comment

Aylar "tvättar bil" Reklamfilm www.vg.no scrolla ner på sidan

Från och med nästa nummer kommer Aylar ha egen spalt i FHM
                      Last edited by Ronja; 2005-06-14, 21:48.

Comment

Originally posted by Ronja
                        Aylar "tvättar bil" Reklamfilm www.vg.no scrolla ner på sidan
                        Hon va inte beredd på den skvätten

Comment

Aylar
                          http://www.24timer.info/howie/modell...wie_a_0087.jpg
                          Last edited by Ronja; 2005-12-29, 23:24.
                          I am always running around like a blue-arsed fly!!

Comment

Hon är rätt lik mig:razz:
                            Last edited by Ronja; 2005-12-29, 23:27.

Comment

Originally posted by Millou
                              Hon är rätt lik mig:razz:
                              Ja, ellers så är hon rätt lik mig.. ;-)
                              I am always running around like a blue-arsed fly!!

Comment

;-)
                                Originally posted by piopio
                                Ja, ellers så är hon rätt lik mig.. ;-)

Ha, ha...då har vi nåt gemensamt ;-)

Comment

Working...
                                X