Humortråden: Deltagarna ...

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Klossan
    Lite piggare...
    • Nov 2003
    • 2322

Originally posted by Watchlar
    Detta inlägg postades av Kioskvältare på BB-forumet.

Deltagarna på finlandskryssning!

Sent på kvällen i baren...

Anders: Eeh, vahetere ... En färgglad drink ska jag ha. Kanske en grön. Eller kanske nån annan färg. Jag kan inte riktigt bestämma mig. Ååååhhhh...hör! Call on me! Det e Call on meeeee!!!! Call on meeeee, caaaaalll on me ...

Tina: Men eru dum i hövä ellä? Jag vill int ha nå jevla färdigblandad öl. Humle, malt, jäst och vatten och så skaka. Hörr, flytt på dig din lille pöjk så ska jag visa dig hur man blandar en riktig öl!

Britt: Guuuuddd vilka stooora muskler du har! Får jag testa ... kläm ... tihiihhiihhii ... ooojjjjj ... kläm ... tihihiiii ... skepp ohojjj ... hihihi. Ojsan, nu glömde jag bort vad jag ska skulle beställa ... tihihiiii ... ge mig en skruvdragare eller en orgasm ... tihihi ... välj själv ... hihihohoohööööhh ... Vänta, jag måste spy ...

Klas: Ge mig sju öl! Nuuuuuuuuu! Båtjävelen kan jö sjunka nääär som helst! Har du inte sett taitännikk?? Jag tänker faaan inte drunkna nykter, det tänker jag inte! Och sju sugrör ska jag fan ha, ja det ska jag ha för faan!

CF: *DJ spelar Günter* Åååååååååååhhh ... Åååååhåhåhåhåhåhååå ... Ååååååååååååååhhhh - Kan ingen skjuta mig? Klas, skjut mig!!

Bäst!
    [SIZE=4][COLOR=#0000cd][B]Jag

Comment

Working...