Announcement

Collapse
No announcement yet.

***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by *Rio*
    piopio, tusen takk for intervjuet med Klas
    Det var så lite så Rio..
    Hoppas du haften bra helg vad du nu än gjorde..
    I am always running around like a blue-arsed fly!!

Comment

• Snubblade över denna bilden, ingen aning om när den är tagen dock. Känner mig knappt ens säker på att det är Elita. Förmodligen en gammal bild.

edit: Detta är visst inte Elita, det är någon som heter Walleri, men det var rätt likt va?
      Last edited by Ronja; 2006-01-05, 01:21.

Comment

• Originally posted by fillejonkan
        Snubblade över denna bilden, ingen aning om när den är tagen dock. Känner mig knappt ens säker på att det är Elita. Förmodligen en gammal bild.

edit: Detta är visst inte Elita, det är någon som heter Walleri, men det var rätt likt va?
        Ja, det var likt Heldigvis var det ikke henne

Comment

• Lite mingel.se klotter:

Klas och Elita
          Jag såg Klas och Elita igår. Dom satt på ett cafe i Stockholm. Dom var hur söta som helst. Dom är bara för gulliga.
          Last edited by Ronja; 2006-01-05, 01:22.

Comment

Lite mingel.se klotter:

Klas och Elita
            Jag såg Klas och Elita igår. Dom satt på ett cafe i Stockholm. Dom var hur söta som helst. Dom är bara för gulliga.

[i]/Love rules

Dette er jo en fantastisk nyhet
            Ble veldig glad nå

Comment

• Om det är sant ja.

Comment

Om det är sant ja.
                Ja, om det er sant

Er litt navi, så jeg velger å tro at det er sant. Hvorfor skulle det ikke?
                De dater jo fortsatt

Comment

• Elita Löfblad

Elita på Puddingtoppen. Det går att rösta på henne genom att trycka på rösta i inlägget (En röst per dag)
                  Last edited by Ronja; 2006-01-05, 01:23.

Comment

Ja, om det er sant

Er litt navi, så jeg velger å tro at det er sant. Hvorfor skulle det ikke?
                    De dater jo fortsatt
                    Att dom sitter på ett café tillsammans behöver ju inte betyda att dom är ett par. Och gulliga var dom redan i huset, och där påpekade Elita hela tiden att dom bara var kompisar.
                    -

Comment

• Originally posted by TMM
                      Att dom sitter på ett café tillsammans behöver ju inte betyda att dom är ett par. Och gulliga var dom redan i huset, och där påpekade Elita hela tiden att dom bara var kompisar.
                      Så lenge de dater og har gjort det i 3 måneder nå, så regner i hvert fall jeg dem som et par.

Comment

• Har fått Mike til å ta med en skriftlig hilsen til Klas og Elita når han reiser til Stockholm i bursdagen hennes neste uke.
                        Er det noe dere vil jeg skal skrive i brevet, så er det bare å si fra

Blir altså to BB fester i en og samme uke.
                        Reiser også til Stockholm neste uke, kanskje jeg ser dem?

Comment

• Originally posted by TMM
                          Det har du rätt i, hursomhelst är det ju kul att de fortfarande har kontakt. Det var det nog inte så många som trodde.

Comment

Har fått Mike til å ta med en skriftlig hilsen til Klas og Elita når han reiser til Stockholm i bursdagen hennes neste uke.
                            Er det noe dere vil jeg skal skrive i brevet, så er det bare å si fra

Blir altså to BB fester i en og samme uke.
                            Reiser også til Stockholm neste uke, kanskje jeg ser dem?
                            coolt.

Comment

Det har du rätt i, hursomhelst är det ju kul att de fortfarande har kontakt. Det var det nog inte så många som trodde.
                              Men, om de bare er kompiser....hvorfor gå hand i hand og kline åpenlyst??
                              Jeg tror de fortsatt dater og ser på dem som et par.

Vi får nok bilder fra festen til Elita på Mike's hjemmeside, så da kan vi bare håpe på et bilde av de to sammen, som gjør slutt på alle spekulasjoner.

Comment

Men, om de bare er kompiser....hvorfor gå hand i hand og kline åpenlyst??
                                Jeg tror de fortsatt dater og ser på dem som et par.

Vi får nok bilder fra festen til Elita på Mike's hjemmeside, så da kan vi bare håpe på et bilde av de to sammen, som gjør slutt på alle spekulasjoner.
                                De har det nog bra.

Comment

Working...
                                X