Announcement

Collapse
No announcement yet.

***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Prettygrl
    Ja ikke sant har du noen bilder??
    Nope, sorry

Men, det må da være en eller annen som har det....tror du ikke?

Comment

• Originally posted by *Rio*
      Nope, sorry

Men, det må da være en eller annen som har det....tror du ikke?
      Jo jeg kan ikke skjønne at noen IKKE har det det mååå jo bare finnes en plass!!!! hehe
      "Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/

Comment

• Hahahaha!!!! jeg leser gamle diskusjoner og tråder på aotv dette var fra en livetråd:
        Elita tycker att Kenneth har kommit in bra i gänget, ändå. "Vadå ändå?" undrar Kenneth. "Ja, du är äldre, har barn, varit gift och så." Lite pladder, sen säger Elita att Annicka ändå är den som glidit in i gänget allra bäst. Värsta proffset liksom. Sen vänder sig Elita mot Klas och sejer:

- Men du får inte glida in förrän den 22 maj...

haha såååå bra sagt hihi

Comment

Hahahaha!!!! jeg leser gamle diskusjoner og tråder på aotv dette var fra en livetråd:
          Elita tycker att Kenneth har kommit in bra i gänget, ändå. "Vadå ändå?" undrar Kenneth. "Ja, du är äldre, har barn, varit gift och så." Lite pladder, sen säger Elita att Annicka ändå är den som glidit in i gänget allra bäst. Värsta proffset liksom. Sen vänder sig Elita mot Klas och sejer:

- Men du får inte glida in förrän den 22 maj...

haha såååå bra sagt hihi

hehe....jævlig bra

Comment

hehe....jævlig bra
            Ja ikke sant???? holdt på å falle av stolen her... gud hun har slik en humor altså HAHAHA

Comment

Ja ikke sant???? holdt på å falle av stolen her... gud hun har slik en humor altså HAHAHA
              Det var en tio poängare .
              Hon hade flera sådana läckra komentarer i huset
              Kör hårt,det kan gå
              I morgon kan det vara försent.
              Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

• Originally posted by tojja
                Det var en tio poängare .
                Hon hade flera sådana läckra komentarer i huset
                ja hun hadde det... Her er oxo en jeg kom over:

Klas: När ska vi gifta oss?
                Elita: Nja, jag vet inte om jag är beredd att bli mamma åt en bäbis som kan få så stora tår HA,HA,HA

Allmänt garv och ny utredning angående Klas tydligen väldigt stora stortå.
                Elita: Tänk en bäbis med liten fot och så stor tå. (Ser framför mig en bäbis med jättetå:-) )
                Last edited by Ronja; 2006-01-06, 17:23.

Comment

enligt en på aotv,så er klas 1,76 eller noe
                  Det är jag som är Klarblå på AOTV. (Jag kollade längden på www.bigbrother.se )

Comment

• Originally posted by Ronja
                    Det är jag som är Klarblå på AOTV. (Jag kollade längden på www.bigbrother.se )
                    Aha... det er du det ja

Comment

• Sista posten innan jag drar till Turkiet imorrn, Av uppenbarliga skäl blir det således ingen Schulman-rapport från mig i veckan, finns webbradio om någon norrman vill lyssna (http://www.mixmegapol.com). Ha det bra allihopa!

Comment

• Originally posted by fillejonkan
                        Sista posten innan jag drar till Turkiet imorrn, Av uppenbarliga skäl blir det således ingen Schulman-rapport från mig i veckan, finns webbradio om någon norrman vill lyssna (http://www.mixmegapol.com). Ha det bra allihopa!
                        God tur, Fjonkan Enjoy!

Når er det Schulman er på?? Klokken ??

Comment

• Hej Rio! Välkommen tillbaka! Hur har du haft det i Stockholm?
                          Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Originally posted by snowflake
                            Hej Rio! Välkommen tillbaka! Hur har du haft det i Stockholm?
                            Hey you

Har hatt det helt fantastisk i Stockholm
                            Vil snart tilbake......helst bo der om jeg fikk velge selv.
                            Deg selv da, har du det bra??

Comment

Hey you

Har hatt det helt fantastisk i Stockholm
                              Vil snart tilbake......helst bo der om jeg fikk velge selv.
                              Deg selv da, har du det bra??
                              Jag har haft det superbra i helgen. Har solat och badat både igår och idag. Det har varit 28 grader och 19-20 grader i vattnet. Så här solbränd har jag nog inte varit på hela semestern

Var du och kikade runt Stureplan så du vet hur det ser ut där? Stockholm är väldigt fin och speciellt på sommaren.
                              Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Originally posted by snowflake
                                Jag har haft det superbra i helgen. Har solat och badat både igår och idag. Det har varit 28 grader och 19-20 grader i vattnet. Så här solbränd har jag nog inte varit på hela semestern

Var du och kikade runt Stureplan så du vet hur det ser ut där? Stockholm är väldigt fin och speciellt på sommaren.
                                Ja, selvfølgelig var jeg på Stureplan Bodde på Östermalm som også var en fin del av byen. Stockholm om sommeren er noe helt spesielt.

Du får smøre deg inn med litt aftersun, det bruker å hjelpe

Comment

Working...
                                X