Announcement

Collapse
No announcement yet.

***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by jakobine
    Hei Prettygrl vellkommen tilbake fra ferien din, jada vet nok det er en stund siden du kom hjem nå, men jeg har ikke sagt velkommen hjem til deg før så nå har jeg fått sagt det
    Hej Jakobine!!! takk for det håper du har og har hatt det bra!
    "Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/

Comment

• God kväll....
      Öl är gott.....

Comment

• Nå er det pinadø på tide at Elita snart kan fortelle om hun er singel eller om hun er sammen med Klas Er jo snart 6 mnd. siden de gikk inn i huset, og hun er ikke så stor kjendis at folk tar av om de får vite det.
        Tror hun ville gjort seg selv en stor tjeneste om hun sa det som det var. Spart seg for en masse rykter hadde hun i hvert fall gjort.

Begynner å miste hele interessen for hele K & E

Comment

• Originally posted by *Rio*
          Nå er det pinadø på tide at Elita snart kan fortelle om hun er singel eller om hun er sammen med Klas Er jo snart 6 mnd. siden de gikk inn i huset, og hun er ikke så stor kjendis at folk tar av om de får vite det.
          Tror hun ville gjort seg selv en stor tjeneste om hun sa det som det var. Spart seg for en masse rykter hadde hun i hvert fall gjort.

Begynner å miste hele interessen for hele K & E
          Rio! Nå kommer jeg og redder deg fra det store,stygge "monster-negativ"!!! hehe jeg skjønner deg godt jegmen vi må bare vente

Comment

• Originally posted by Prettygrl
            Rio! Nå kommer jeg og redder deg fra det store,stygge "monster-negativ"!!! hehe jeg skjønner deg godt jegmen vi må bare vente
            Har ventet så lenge at jeg begynner å bli drittlei...., men for din skyld så skal jeg prøve

Comment

Har ventet så lenge at jeg begynner å bli drittlei...., men for din skyld så skal jeg prøve
              åh... bra for deg rio! er drita lei jeg oxo,men må man,så må man

Comment

• Ny dag....no news

Må velg bare innrømme at jeg får mer og mer distanse til hele Klas og Elita forholdet. Håper seff at de fortsatt er ett par, men har slått meg til ro med at de sannsynligvis bare er venner nå

Have a nice day folks

Comment

Ny dag....no news

Må velg bare innrømme at jeg får mer og mer distanse til hele Klas og Elita forholdet. Håper seff at de fortsatt er ett par, men har slått meg til ro med at de sannsynligvis bare er venner nå

Have a nice day folks
                  Men rio da... no news is good news jaja... men jeg er fortsatt 110% positiv jeg skjønner at det ikke er lett kjære deg men jeg fåt tenke pos. for oss begge

Comment

• Originally posted by Prettygrl
                    Men rio da... no news is good news jaja... men jeg er fortsatt 110% positiv jeg skjønner at det ikke er lett kjære deg men jeg fåt tenke pos. for oss begge
                    Hehe ...ja, du får gjøre det. Kommer nok til å være innom her daglig, men blir det ikke noe nytt snart......så

Comment

Hehe ...ja, du får gjøre det. Kommer nok til å være innom her daglig, men blir det ikke noe nytt snart......så
                      Ok! da snakkes vi her inne da hehe det er bare å vente

Comment

• Det står om Elita i senaste Se och Hör, men det kanske ni redan visste.
                        Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• fundersam

Originally posted by snowflake
                          Det står om Elita i senaste Se och Hör, men det kanske ni redan visste.

vad står det då??

Comment

• Originally posted by maja83
                            vad står det då??
                            Eh har ingen scanner så jag får skriva av texten. Återkommer
                            Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Från Se och Hör

Big brother-Elita skäms inte för sin porrfilm:

DET VAR JÄTTEKUL

Det räcker inte att vara utvikningsbrud. Nu har Elita Löfblad tagit nästa steg.

Elita Löfblad, 25, blev känd när hon medverkade i Big Brother på Kanal 5 i våras. Elita har också varit utvikningsbrud i Sverige. Nu tar hon karriären ytterligare ett steg. Bilder som togs för amerikanska Playboy för två år sedan publiceras nu i över 150 länder.
                              Last edited by Ronja; 2005-12-30, 18:33.

Comment

• [quote=snowflake]Från Se och Hör

Big brother-Elita skäms inte för sin porrfilm:

DET VAR JÄTTEKUL

Det räcker inte att vara utvikningsbrud. Nu har Elita Löfblad tagit nästa steg.

Elita Löfblad, 25, blev känd när hon medverkade i Big Brother på Kanal 5 i våras. Elita har också varit utvikningsbrud i Sverige. Nu tar hon karriären ytterligare ett steg. Bilder som togs för amerikanska Playboy för två år sedan publiceras nu i över 150 länder.
                                Last edited by Ronja; 2005-12-30, 18:33.

Comment

Working...
                                X