Originally posted by Ronja
***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***
Collapse
X
-
Var tydligen grillfest hemma hos Patrick igår...tydligen hade 10 st deltagare varit där, bilder skulle komma upp under dan. Finns väl en möjlighet att Klas var där men knappast Elita, vi får se.Comment
-
Tviler på at Klas var der. Han var jo i Ystad på lørdag, litt tvilsomt at han først reiser til Oslo på torsdag, så tilbake fredag, jobbe i Ystad lørdag, tilbake til Oslo søndag og til CF i dag.....hmmm.....litt tvilsomt spør du meg.Originally posted by fillejonkanVar tydligen grillfest hemma hos Patrick igår...tydligen hade 10 st deltagare varit där, bilder skulle komma upp under dan. Finns väl en möjlighet att Klas var där men knappast Elita, vi får se.
Elita....har hun gått i dvale?? Ikke er hun å se på Stureplan lenger eller noen ting. Hva skjer??Comment
-
tviler på det jeg oxo... ja hva har skjedd med elita? hun er jo aldri å se noen stederOriginally posted by *Rio*Tviler på at Klas var der. Han var jo i Ystad på lørdag, litt tvilsomt at han først reiser til Oslo på torsdag, så tilbake fredag, jobbe i Ystad lørdag, tilbake til Oslo søndag og til CF i dag.....hmmm.....litt tvilsomt spør du meg.
Elita....har hun gått i dvale?? Ikke er hun å se på Stureplan lenger eller noen ting. Hva skjer??
jeg hadde skjønnt det om klas var der, men han er jo i norge... hm... hun kanskje depper over at han er reit bort
"Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/
Comment
-
Ikke vet jeg, men han har tydeligvis hatt god innvirkning på henne. Hun fester ikke så mye lenger.....bra KlasOriginally posted by Prettygrltviler på det jeg oxo... ja hva har skjedd med elita? hun er jo aldri å se noen steder
jeg hadde skjønnt det om klas var der, men han er jo i norge... hm... hun kanskje depper over at han er reit bort

Enten så var de begge hos Patrick eller så var ingen av de der.
10 av BB folkene var der....tipper det var Patrick, Anders, Britt, Therese, Line, Mike, Kristian, Tina, Annicka og Laila.
Tror ikke verken Diaaz, Klas, Elita, Hannah, Dennis osv. var der.
Må da være måte på å tyne denne "kjendis" statusen sin.....Comment
-
Jag tror att hon dragit till Las Vegas.Originally posted by *Rio*Tviler på at Klas var der. Han var jo i Ystad på lørdag, litt tvilsomt at han først reiser til Oslo på torsdag, så tilbake fredag, jobbe i Ystad lørdag, tilbake til Oslo søndag og til CF i dag.....hmmm.....litt tvilsomt spør du meg.
Elita....har hun gått i dvale?? Ikke er hun å se på Stureplan lenger eller noen ting. Hva skjer??Comment
-
Ja ikke sant! Klas har en veldig god inflytelse på henne... jeg sier ikke at hun var et dårlig menneske, for all del tvert om! men hun er jo aldri på stureplan sine fester el noe lengreOriginally posted by *Rio*Ikke vet jeg, men han har tydeligvis hatt god innvirkning på henne. Hun fester ikke så mye lenger.....bra Klas
Enten så var de begge hos Patrick eller så var ingen av de der.
10 av BB folkene var der....tipper det var Patrick, Anders, Britt, Therese, Line, Mike, Kristian, Tina, Annicka og Laila.
Tror ikke verken Diaaz, Klas, Elita, Hannah, Dennis osv. var der.
Må da være måte på å tyne denne "kjendis" statusen sin.....
Comment
-
Du har kanskje rettOriginally posted by fillejonkanJag tror att hon dragit till Las Vegas.
Sikkert derfor at Klas er i Norge denne og litt av neste uke. Hun kommer sikkert hjem da, eller kanskje Klas reiser over for å fortsette ferien sammen med henne etterpå? Skulle gjerne likt å visst hva planer de hadde for fremtiden
Comment
-
lite skvaller från mingel.se
Klas och Elita
Sluta tjata, dom är ett par, gå ut på promenad i centrala Stockholm en fin sommardag, så garanterar jag att ni kommer se dom kommande hand i hand. Dom sitter ofta på Lisa på torget och äter, som vi andra societeter.
/En god vän, STOCKHOLMComment
-
Takk fillejonkan! jeg visste vel at de er et par, men det er godt å høre det flere gangerOriginally posted by fillejonkanlite skvaller från mingel.se
Klas och Elita
Sluta tjata, dom är ett par, gå ut på promenad i centrala Stockholm en fin sommardag, så garanterar jag att ni kommer se dom kommande hand i hand. Dom sitter ofta på Lisa på torget och äter, som vi andra societeter.
/En god vän, STOCKHOLM
Comment
-
De har vel framtiden under kontroll vil jeg troOriginally posted by *Rio*Du har kanskje rett
Sikkert derfor at Klas er i Norge denne og litt av neste uke. Hun kommer sikkert hjem da, eller kanskje Klas reiser over for å fortsette ferien sammen med henne etterpå? Skulle gjerne likt å visst hva planer de hadde for fremtiden
Comment

Comment