Originally posted by tojja
Announcement
Collapse
No announcement yet.
***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***
Collapse
X
-
Det var där dom hånglade va?Originally posted by *Rio*Det har du helt rett i
Men, de var jo på SpyBar sammen.....
Då kom han väldigt sent på kvällen och var i andra änden av lokalen innan dom inte klarade av att vara utan varandra och det slutade med en kyss.
Efter det så har inte jag hört att dom har varit på samma ställe igen.
För dom vet vart det bär hän;-)
Kör hårt,det kan gå
I morgon kan det vara försent.
Elita4ever
Milica IJpelaar
Comment
-
Men, det er litt rart at de går hand i hand på byen i Stockholm, men å feste i lag kan de ikke.....får det ikke helt til å stemme.Originally posted by tojjaDet var där dom hånglade va?
Då kom han väldigt sent på kvällen och var i andra änden av lokalen innan dom inte klarade av att vara utan varandra och det slutade med en kyss.
Efter det så har inte jag hört att dom har varit på samma ställe igen.
För dom vet vart det bär hän;-)
Er litt paranoid jeg da
Comment
-
Det är inte ovanligt att par inte kan eller vill festa ihop:razz:Originally posted by *Rio*Men, det er litt rart at de går hand i hand på byen i Stockholm, men å feste i lag kan de ikke.....får det ikke helt til å stemme.
Er litt paranoid jeg da
Kör hårt,det kan gå
I morgon kan det vara försent.
Elita4ever
Milica IJpelaar
Comment
-
Nå er jeg hjemme igjen!!! hadde det kjempe fint!!!Originally posted by snowflakeHa det så trevligt hos din morfar Pretty! Och sen ses vi inte före din resa till Turkiet, så ha en jättebra ferie där också och se till att inte bränna dig i solen.;-)
HA DET SÅ GOTT!!!!

"Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/
Comment
-
Tusen takk!!!! deilig å være hjemme på dataen oxoOriginally posted by *Rio*Hei,
og velkommen tilbake
hihi... så det var slutt mellom hannah og dennis? uff da... de som skulle flytte sammen
er det bekreftet?
Comment
-
Ja, Mike bekreftet det i dag.Originally posted by PrettygrlTusen takk!!!! deilig å være hjemme på dataen oxo
hihi... så det var slutt mellom hannah og dennis? uff da... de som skulle flytte sammen
er det bekreftet?
Så var det de som mente at det eneste paret som kom til å holde var D & H...
Tror de fikk seg en overraskelse nå
Jeg sa det fra dag 1. K& E kommer til å vare lengst om ikke evig....får jeg rett tro??
Comment
-
Ja ikke sant... men du vet.. den som ler sist,ler best! og i dette tilfellet så var det den beste latteren everOriginally posted by *Rio*Ja, Mike bekreftet det i dag.
Så var det de som mente at det eneste paret som kom til å holde var D & H...
Tror de fikk seg en overraskelse nå
Jeg sa det fra dag 1. K& E kommer til å vare lengst om ikke evig....får jeg rett tro??
hehe
men nå skal jeg ut en tur
kos deg, så snakkes vi senere
Comment
-

Comment