Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kitty FanClub och BB-Nostalgi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kitty FanClub och BB-Nostalgi

BB02....Club Goa....diverse radio och tv framträdanden....En egen musik karriär....Klart att den bästa BB-deltagaren någonsin Kitty och hennes Fans ska ha en egen tråd på tornevall.net, allt annat är juh en mindre skandal...eller nåt.
    Attached Files
    Last edited by LeCot; 2005-08-04, 18:37.

Originally posted by LeCot
    BB02....Club Goa....diverse radio och tv framträdanden....En egen musik karriär....Klart att den bästa BB-deltagaren någonsin Kitty och hennes Fans ska ha en egen tråd på tornevall.net, allt annat är juh en mindre skandal...eller nåt.
    Hej LeCot! Hur är läget?
    Här vill jag också vara med. Är det ok att jag fortfarande är gottpåseminister i Flanderworld och samtidigt är med här?

Hej Kitty! Hon är störtskön!
    Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Här är samtliga mina favoriter från alla big brother säsongerna....
      Attached Files
      Last edited by LeCot; 2005-06-11, 14:01.

Comment

Originally posted by snowflake
        Hej LeCot! Hur är läget?
        Här vill jag också vara med. Är det ok att jag fortfarande är gottpåseminister i Flanderworld och samtidigt är med här?

Hej Kitty! Hon är störtskön!
        Tjena Snowflake....här är alla så klart välkomna...speciellt du *blink*. Hoppas att allt är bra med dej med.....

Comment

Här är samtliga mina favoriter utom paula från BB00.
          Och ingen av dem vann.....sorgligt.
          Last edited by LeCot; 2005-06-02, 23:13.

Comment

Tjena Snowflake....här är alla så klart välkomna...speciellt du *blink*. Hoppas att allt är bra med dej med.....
            Läget är under kontroll, lite trött bara. Du glömde ju Flanders ju*ler stort* Det är inte direkt någon större fart härinne men jag tycker ändå det är lite småkul att titta in och se hur läget är.

Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Läget är under kontroll, lite trött bara. Du glömde ju Flanders ju*ler stort* Det är inte direkt någon större fart härinne men jag tycker ändå det är lite småkul att titta in och se hur läget är.

Håller med dej. Lite kul ändå att inte helt släppa kontakten med big brother och BB-fansen *s*......ska genast leta fram ett fint kort på goa flanders.....

Comment

Glömde juh Flanders !!......*s*
                Attached Files
                Last edited by LeCot; 2005-06-02, 23:13.

Comment

Glömde juh Flanders !!......*s*
                  Nu känns det lite bättre *ler från öra till öra* Får nog leta fram Flanders fanklubb nu.

*sjunger lite call on me och gör lite moves*

Comment

välkomna alla Kitty och BB02 fans med minnen.....nyheter.....skvaller....bilder....om Kitty och BB02.... emotages tacksamt på denna nostalgi tråd.
                    Last edited by LeCot; 2005-06-02, 23:14.

Comment

Kommer ni ihåg kotten och barbro ?(Stjärnor från big brother 2002)......*s* :smile:
                      Attached Files
                      Last edited by LeCot; 2005-06-02, 23:14.

Comment

Kommer ni ihåg kotten och barbro ?(Stjärnor från big brother 2002)......*s*
                        *asg* Jaaaaa! Kotten blev väl skändad av...hmm.... vad hette han som var DJ och som fick ihop det med Elin? Och sen spikade dom väl upp kotten på väggen också Stackars Kitty!!

Och Barbro, som Ullis var så rädd för, hon hoppade ju upp i soffan så fort hon kom i närheten *ler stort*

Comment

*asg* Jaaaaa! Kotten blev väl skändad av...hmm.... vad hette han som var DJ och som fick ihop det med Elin? Och sen spikade dom väl upp kotten på väggen också Stackars Kitty!!

Och Barbro, som Ullis var så rädd för, hon hoppade ju upp i soffan så fort hon kom i närheten *ler stort*
                          Ja Jacob (han på bilden) satte på stackars kotten.....*asg*.......Och jag förstår att ullis tyckte barbro var jobbig i början (världens jobbigaste minigris? ) men sen blev de kompisar.....
                          Attached Files

Comment

Elin och Jacob.....BB2002s stora kärlekspar.....
                            Attached Files
                            Last edited by LeCot; 2005-06-02, 23:15.

Comment

Ja Jacob (han på bilden) satte på stackars kotten.....*asg*.......Och jag förstår att ullis tyckte barbro var jobbig i början (världens jobbigaste minigris? ) men sen blev de kompisar.....
                              Jakob hette han ju, det hade jag glömt. Ullis blev ju så rädd för Barbro för att hon nafsade Ullis i byxbenet kommer jag ihåg *ler stort* F-n vad hon var rolig med sin fylle-engelska. Kommer du ihåg när dom fick in en gitarr och hon skulle minsann spela, hon spelade ju så fingrarna blödde och strängarna gick av och falskt sjöng hon. *asg*

Comment

Working...
                              X