Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kitty FanClub och BB-Nostalgi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Såg ditt inlägg Ronja. LeCot kanske är på semester så vi kanske ska lyfta fram tråden under tiden ;-)

LeCot! Hoppas du har det bra och kommer tillbaka snart!

Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Va gullig du är snowflake ! .....Jag har inte semester än tyvärr, är ledig vecka 30,31 och 32 *längtar*
      Undrar om snowflake är så lyckligt lottad att han är ledig redan nu.... :smile:

Comment

• Originally posted by LeCot
        Va gullig du är snowflake ! .....Jag har inte semester än tyvärr, är ledig vecka 30,31 och 32 *längtar*
        Undrar om snowflake är så lyckligt lottad att han är ledig redan nu.... :smile:
        Jag är en hon

Nä, jag är inte ledig, jobbar en vecka till och sen har jag
        5 härliga veckors semester. Kommer väl att titta in här någon gång under dom veckorna när vi är hemma och tvättar.

Jag trodde nästan att du hade semester och tyckte det var synd om tråden försvann till sidan 3 eller nåt ;-)
        Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Våran Goa Club Goa Nalle Knutsson är i farten igen. Nu ska han Nalle (62) adoptera en trevlig indisk man vid namn Snajay Komar (30). "Han är så söt och alldeles underbar" säger Nalle . Att Nalle har ett stort hjärta vet alla vi dockusåpafans redan. Sanjay ska jobba som frisör och massör i sverige. Lycka till Nalle och sanjay.
          Attached Files
          Last edited by LeCot; 2005-06-30, 20:21.

Comment

• Originally posted by snowflake
            Jag är en hon

Nä, jag är inte ledig, jobbar en vecka till och sen har jag
            5 härliga veckors semester. Kommer väl att titta in här någon gång under dom veckorna när vi är hemma och tvättar.

Jag trodde nästan att du hade semester och tyckte det var synd om tråden försvann till sidan 3 eller nåt ;-)
            förlåt SnowFlake !......jag skrev fel.... :smile: :smile: .......
            Gott för dej...bara en vecka till. Men du får allt titta in här hos oss endå :smile:

Comment

förlåt SnowFlake !......jag skrev fel.... :smile: :smile: .......
              Gott för dej...bara en vecka till. Men du får allt titta in här hos oss endå :smile:
              Jodå det kommer jag att göra. Vad står på programmet idag då? Har du någon nostalgitripp på gång?

Comment

Jodå det kommer jag att göra. Vad står på programmet idag då?
                Ska kolla på "graven" på ettan...missa juh den första gången den visades.....sen ta en titt till här...själv då?

Comment

Ska kolla på "graven" på ettan...missa juh den första gången den visades.....sen ta en titt till här...själv då?
                  Graven var ju skitbra, den måste du ju se såklart. När börjar den?

Jag har varit ledig idag och suttit här och städat och lagat mat............. allt sånt som man gör när man har ledig dag. Igår eftermiddag/kväll satt jag på avenyn (La Gondola) med kompisarna och käkade och drack vin (lite after work) och solen värmde så gött. Kollade in lite Flandersrumpor när vi ändå satt där. ;-)

Comment

• såg ni många flandersrumpor??......jag menar....inte många slår juh originalet.....

Comment

såg ni många flandersrumpor??......jag menar....inte många slår juh originalet.....
                      Jag upptäckte att det faktiskt fanns en hel del i Göteborg med ju :razz:

Har du varit inne på hans hemsida?

Förresten vad förvånad jag blev när jag läste att Stefan från Villa Medusa och Sandra som var med i samma program fortfarande var ihop. Visste du det?

Comment

Jag upptäckte att det faktiskt fanns en hel del i Göteborg med ju :razz:

Har du varit inne på hans hemsida?

Förresten vad förvånad jag blev när jag läste att Stefan från Villa Medusa och Sandra som var med i samma program fortfarande var ihop. Visste du det?
                        Är de fortfarande ihop ??.....jisses....romantiskt ju. Dem måste vi ha bilder på i denna tråden !!. Nej, har inte varit inne på flanders sida....har du adressen ?? :smile:

Comment

Är de fortfarande ihop ??.....jisses....romantiskt ju. Dem måste vi ha bilder på i denna tråden !!. Nej, har inte varit inne på flanders sida....har du adressen ?? :smile:
                          Jag läste om det i Se och Hör (från förra eller förrförra veckan).
                          Dom blev ju ihop i programmet, och eftersom dom tydligen inte filmade på nätterna så kunde dom smyga med det. Nu berättade dom att det hade varit lite gräl angående att Stefan varit lite väl närgången mot Marina under Club Goa (någon poolscen där dom var lite för nära varandra).
                          Har ju inte följt Club Goa så jag vet inte riktigt vad det handlade om, men detta hade tydligen stärkt deras relation.

Flanders hemsideadress står under min signatur...

Comment

Dom blev ju ihop i programmet, och eftersom dom tydligen inte filmade på nätterna så kunde dom smyga med det. Nu berättade dom att det hade varit lite gräl angående att Stefan varit lite väl närgången mot Marina under Club Goa (någon poolscen där dom var lite för nära varandra).
                            Har ju inte följt Club Goa så jag vet inte riktigt vad det handlade om, men detta hade tydligen stärkt deras relation.

Äsch, Marina höll på som en förälskad fjortis gentemot stefan, hon var hur jobbig som helst. Förstår att det stärkte deras relation , för stefan var helt avisande emot fjantmarina hela tiden.

Comment

ja där är juh flanders adress....lite skumögd jag tydligen......

Comment

ja där är juh flanders adress....lite skumögd jag tydligen......
                                Du behöver nog semester tror jag ;-)

Det jag saknar på hemsidan är lite uppdatering om vad som hänt på barjobben och sånt. Vet inte om dom andra som har en hemsida skriver om hur dom haft det.

Lite tråkigt är det inne i Flanderworld just nu men det är ju sommar så det är väl inte konstigt, men jag saknar Hinden, fastwindow, sivan......... och dig

Oj nu är kl 9 och graven börjar....

Comment

Working...
                                X