Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kitty FanClub och BB-Nostalgi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by carolus
    Dina ord i mitt hjärta!
    :smile: :smile: :smile:

Comment

• Originally posted by LeCot
      I början av 2003 gav Kitty Jutbring en kassett till David Sundqvist på Beat Agency med en massa ljud och låtidee´r. Första demon med bla låten "i am a motherfucker" var klar några veckor senare.En vinyl 12 (dolores/hotstuff) i 300 ex gavs ut lagom till hultsfredsfestivalen där bandet gjorde sin stora scendebut för den stora massan samma år.

Låten "i am a motherfucker" knep åt sej en central plats i den nya Alexandra Dahlström filmen Fröken Sverige. P3 plockade även upp låten på spellistan förra sommaren. :smile:

Här har ni de närmsta spelningarna i juli månad;

8 juli i Växjö på Cafe´de Luxe

9 juli i Sölvesborg - Killebomsfestivalen

9 juli i Kristianstad - Tivolirock

13 juli i Göteborg på Nefertiti

13 juli i Halmstad på B&B
      återkommer med fler spelningar :smile:

Comment

• " Klas och Elita ses titt som tätt inne på Elgiganten på kungsgatan i stockholm Klas har inhandlat en sony ericsson 750i. senast var de inne å letade mobil till Elita hand i hand! so sweet!!!"

En sak jag läste på ett annat forum...kunde inte låta bli att klistra in det här :smile: :smile:Har inte butiksbiträdena tystnadsplikt..... ;-) :smile:

Comment

• Sov gott alla
          Last edited by LeCot; 2005-07-04, 20:54.

Comment

• Heeeej LeCot! Vad har du på nostalgiprogrammet idag då? Kan du tala om för mig vilka som var med i första BB? Kommer ju bara ihåg Angelica, Per, Paula och Christoffer.
            Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

" Klas och Elita ses titt som tätt inne på Elgiganten på kungsgatan i stockholm Klas har inhandlat en sony ericsson 750i. senast var de inne å letade mobil till Elita hand i hand! so sweet!!!"

En sak jag läste på ett annat forum...kunde inte låta bli att klistra in det här :smile: :smile:Har inte butiksbiträdena tystnadsplikt..... ;-) :smile:
              Nåh.. så søtt
              "Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/

Comment

• Originally posted by snowflake
                Heeeej LeCot! Vad har du på nostalgiprogrammet idag då? Kan du tala om för mig vilka som var med i första BB? Kommer ju bara ihåg Angelica, Per, Paula och Christoffer.
                Hello SnowFlake :smile: Har du glömt bort det ? Oki. här är resten av deltagarna år 2000. Daniel,Jessica,Eva,Anna och Karin (min favvis tills hon åkte ut ) och Johan ej på bild.
                Attached Files
                Last edited by LeCot; 2005-07-06, 18:11.

Comment

• Originally posted by Prettygrl
                  Nåh.. så søtt
                  visst är det. :smile: :smile:

Comment

• www.subspace.se kan ni gratis ladda ner kitty and the Ks nya singel "By The Way". En kanonbra låt
                    Attached Files

Comment

Hello SnowFlake :smile: Har du glömt bort det ? Oki. här är resten av deltagarna år 2000. Daniel,Jessica,Eva,Anna och Karin (min favvis tills hon åkte ut ) och Johan ej på bild.
                      Men herregud! Även om jag ser dom på bild så kommer jag inte ihåg dom *blir nästan rädd*

Men det var en kille som gick ut frivilligt som jag började att gilla, han gick ut första veckan. Kommer du ihåg vem det var?

Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Men herregud! Även om jag ser dom på bild så kommer jag inte ihåg dom *blir nästan rädd*

Men det var en kille som gick ut frivilligt som jag började att gilla, han gick ut första veckan. Kommer du ihåg vem det var?
                        det var Daniel det....han sakna sin familj för mycket. :smile:

Comment

det var Daniel det....han sakna sin familj för mycket. :smile:
                          Så hette han. Visst verkade han go..............? Men kommer du verkligen ihåg dom andra deltagarna sådär på rak arm, jag blir ju mörkrädd när jag ser dina bilder och inte kommer ihåg någon av dom.

Comment

Så hette han. Visst verkade han go..............? Men kommer du verkligen ihåg dom andra deltagarna sådär på rak arm, jag blir ju mörkrädd när jag ser dina bilder och inte kommer ihåg någon av dom.

Jag blir mer mörkrädd av att jag kommer ihåg allt *skratt*. Skyller på att jag har allt inspelat. :smile: Här har du Johan oxå föresten som inte fick plats i förra messet. Han gick ut efter halva tiden. Han gav angelica en kyss på pannan och sa "jag hoppas att du vinner"....Angelica blev väldigt rörd av det, hon hade mest fått skit innan dess och det var nästan det första positiva hon fått höra från nån annan deltagare.
                            Attached Files
                            Last edited by LeCot; 2005-07-06, 18:30.

Comment

Jag blir mer mörkrädd av att jag kommer ihåg allt *skratt*. Skyller på att jag har allt inspelat. :smile: Här har du Johan oxå föresten som inte fick plats i förra messet.
                              Har du ingen bild på Daniel? Ja, du får skylla på att du har allt inspelat *asg* Men vem av dom på korten har du ett starkt minne av?

Nej hjälp............. nu börja det åska här tror jag, jag avskyr åska *sätter mig och väntar och ser om det blir någon mer åska*

Comment

Har du ingen bild på Daniel? Ja, du får skylla på att du har allt inspelat *asg* Men vem av dom på korten har du ett starkt minne av?

Nej hjälp............. nu börja det åska här tror jag, jag avskyr åska *sätter mig och väntar och ser om det blir någon mer åska*
                                Här e han. Karin...hon var hur go som helst, den fumligaste deltagaren någonsin... ......
                                Attached Files

Comment

Working...
                                X