Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kitty FanClub och BB-Nostalgi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by snowflake
    Det stod om Kitty i Metro idag, såg du det?

Men Cotten.. du har ju glömt att julpynta dig
    Vill oxå bli julfin...men vet inte hur man gör.......

Comment

• Originally posted by snowflake
      Det stod om Kitty i Metro idag, såg du det?

Men Cotten.. du har ju glömt att julpynta dig
      Det måste ha varit något speciellt i Göteborgs-upplagan för i huvudstadsupplagan såg jag inget.
      Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)

Comment

• Originally posted by Villeparisis
        Det måste ha varit något speciellt i Göteborgs-upplagan för i huvudstadsupplagan såg jag inget.
        Hej Ville, det var länge sen Snöar det på dig också idag?

Ja det kan nog vara så att det är skillnad på upplagor, att dom har lite lokala inslag också. Jag tror Kitty sa något om att hon höll på att spela in en ny skiva med sitt band och sen kommer jag inte ihåg vad det stod mer (var lite trött när jag satt och läste på spårvagnen till jobbet)
        Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• måste "lufta" mitt hjärtebarn till tråd.....

Comment

• den här tråden är i akut behov av en rejäl avdamning

Comment

• årets BB-forum blev aldrig det "cyber-hem" BB-forumen brukar bli under pågående BB-säsong. kommer ihåg att sidan var ett grafiskt fiasko första gången jag såg den... fruktansvärt fult, och det bidrog naturligtvis till att jag mycket sällan var där.Men huvudskälet var naturligtvis att jag aldrig fick en riktig favorit som jag brann för och tyckte om.Tyckte jessica var smaklös och egoistisk.... rickard var en tillrättalagd fjant... danne hämmad..... anton mer kvinna än man.Nej den enda som kom i närheten av att få mina sympatier var linn.men det föll på hennes falskhet.

Comment

• Originally posted by LeCot
                årets BB-forum blev aldrig det "cyber-hem" BB-forumen brukar bli under pågående BB-säsong. kommer ihåg att sidan var ett grafiskt fiasko första gången jag såg den... fruktansvärt fult, och det bidrog naturligtvis till att jag mycket sällan var där.Men huvudskälet var naturligtvis att jag aldrig fick en riktig favorit som jag brann för och tyckte om.Tyckte jessica var smaklös och egoistisk.... rickard var en tillrättalagd fjant... danne hämmad..... anton mer kvinna än man.Nej den enda som kom i närheten av att få mina sympatier var linn.men det föll på hennes falskhet.
                heeej cotten kul att se dig igen

Comment

• Originally posted by starfriend
                  heeej cotten kul att se dig igen
                  Tack vännen.... den kramen värmde. Shit..... kramar i cyberrymden e viktigare än man tror......

Comment

• Sv: Kitty FanClub och BB-Nostalgi

Originally posted by LeCot View Post
                    årets BB-forum blev aldrig det "cyber-hem" BB-forumen brukar bli under pågående BB-säsong. kommer ihåg att sidan var ett grafiskt fiasko första gången jag såg den... fruktansvärt fult, och det bidrog naturligtvis till att jag mycket sällan var där.Men huvudskälet var naturligtvis att jag aldrig fick en riktig favorit som jag brann för och tyckte om.Tyckte jessica var smaklös och egoistisk.... rickard var en tillrättalagd fjant... danne hämmad..... anton mer kvinna än man.Nej den enda som kom i närheten av att få mina sympatier var linn.men det föll på hennes falskhet.
                    Fan va bra jag formulerar mej..... blir nästan rörd... eller nåt......

Comment

Fan va bra jag formulerar mej..... blir nästan rörd... eller nåt......
                      Hahaha, ja och jag som hade ett sånt helsike med designen. VA!

Men annars var det väl kul?
                      -

Comment

Originally posted by TMM View Post
                        Hahaha, ja och jag som hade ett sånt helsike med designen. VA!

Men annars var det väl kul?
                        ja det var skitkul.... o det e ju huvudsaken

Comment

ja det var skitkul.... o det e ju huvudsaken
                          Ja, det är verkligen så man saknar den där tiden .. ibland .. speciellt nu iallafall..hade varit kul helt klart.. 31 Januari lanseras liksom BB och allt.. fasen vad konstigt det känns att det inte är så
                          -

Comment

Cotten....du har väl inte missat Kittys krönika

Kitty Jutbring

Forum Diskutera kolumnen i Forum

Publicerad: 2007-01-10Tipsa en vänSkriv ut Textstorlek:1 2 3
                            Lär dig älska hängbröst

Det finns många saker man som tjej i dag måste vara rädd för: miljöförstöring, regeringen, arbetslöshet, blottare, knark och hängbröst. Får man tro medierna måste hängbröst vara något av det värsta, farligaste och fulaste som kan drabba en kvinna. En sjukdom.
                            Hängbrösten måste döljas och utrotas, utplånas! I hela mitt liv har jag med fasa hört talas om det där sjuka "penn-testet" som nån sjuk jävel måste kommit på nån gång på 60-talet.
                            Som tvingat tjejer i generationer att placera pennor under brösten för att se om de stannar kvar, och Gud nåde dom som det gör det på! Ja, hjälp de stackare som står där med en, två, tre eller kanske fyra pennor fastklämda under bysten. Och dom som får plats med ett helt pennskrin vill jag inte ens tänka på!
                            Själv tycker jag att vi borde börja uppskatta hängbrösten. Det känns som om vi glömmer fördelarna.

Inte bara det att dom är snygga och personliga (när man ligger på rygg är de som egna små personligheter, det ena ligger på höger sida om kroppen och funderar och det andra på vänster), man kan även ha användning för dom.
                            Okej, ponera nu att du (just i det här fallet är du dessutom en heterosexuell kvinna) vaknar bredvid din älskling, det är en härlig morgon och det första solljuset silar försiktigt och yrvaket in genom persiennerna.
                            - Godmorgon, säger det.
                            - Titta, vad söt din lilla älskling är, ska du inte ta och överraska med en romantisk frukost på sängen?
                            Försiktigt, försiktigt, för att inte väcka honom tassar du, iförd bara trosor, upp ur sängen och ut i köket där du med den finaste av viljor och med oändlig kärlek och ömhet tillreder den mest fantastiska frukost du kan tänka dig. Bara för er. Det blir färskpressad juice, nymalet doftande, rykande kaffe, nyuppskurna frallor, färdigbakade på 200 grader, fyllda med cheddar och röd paprika. Kanske en liten tomat? Du häller upp yoggi, och packar brickan full. Så fint det blir!
                            - Klonk! Det låter från hallen, åh, det är tidningen!

Så lägligt, också den får plats på brickan. Liksom ett litet värmeljus i ikeahållare (9 kronor) och en liten, liten vas med en avknipsad liten krukväxtblomma. Nu är brickan full, och allt är perfekt ...
                            Men på väg in till sängen kommer du på det. Det är inte alls perfekt. Du har glömt nåt, nåt viktigt. Bragokexen! Din kille älskar ju dom! Ute i köket igen inser du att brickan är full, till bristningsgränsen, ingenting kan bytas ut, kexen får bara inte plats.
                            Det är nu hängbrösten kommer väl till pass. I en handvändning placerar du bara försiktigt ett kex under varje bröst. Tyngden och hudens varma fuktighet och sträva friktion håller dem säkert på plats. Frukosten blir en succé.
                            Man kanske kan kalla det kex-tricket?

Kitty Jutbring

Comment

Originally posted by Millan View Post
                              Cotten....du har väl inte missat Kittys krönika

Kitty Jutbring

Forum Diskutera kolumnen i Forum

Publicerad: 2007-01-10Tipsa en vänSkriv ut Textstorlek:1 2 3
                              Lär dig älska hängbröst

Det finns många saker man som tjej i dag måste vara rädd för: miljöförstöring, regeringen, arbetslöshet, blottare, knark och hängbröst. Får man tro medierna måste hängbröst vara något av det värsta, farligaste och fulaste som kan drabba en kvinna. En sjukdom.
                              Hängbrösten måste döljas och utrotas, utplånas! I hela mitt liv har jag med fasa hört talas om det där sjuka "penn-testet" som nån sjuk jävel måste kommit på nån gång på 60-talet.
                              Som tvingat tjejer i generationer att placera pennor under brösten för att se om de stannar kvar, och Gud nåde dom som det gör det på! Ja, hjälp de stackare som står där med en, två, tre eller kanske fyra pennor fastklämda under bysten. Och dom som får plats med ett helt pennskrin vill jag inte ens tänka på!
                              Själv tycker jag att vi borde börja uppskatta hängbrösten. Det känns som om vi glömmer fördelarna.

Inte bara det att dom är snygga och personliga (när man ligger på rygg är de som egna små personligheter, det ena ligger på höger sida om kroppen och funderar och det andra på vänster), man kan även ha användning för dom.
                              Okej, ponera nu att du (just i det här fallet är du dessutom en heterosexuell kvinna) vaknar bredvid din älskling, det är en härlig morgon och det första solljuset silar försiktigt och yrvaket in genom persiennerna.
                              - Godmorgon, säger det.
                              - Titta, vad söt din lilla älskling är, ska du inte ta och överraska med en romantisk frukost på sängen?
                              Försiktigt, försiktigt, för att inte väcka honom tassar du, iförd bara trosor, upp ur sängen och ut i köket där du med den finaste av viljor och med oändlig kärlek och ömhet tillreder den mest fantastiska frukost du kan tänka dig. Bara för er. Det blir färskpressad juice, nymalet doftande, rykande kaffe, nyuppskurna frallor, färdigbakade på 200 grader, fyllda med cheddar och röd paprika. Kanske en liten tomat? Du häller upp yoggi, och packar brickan full. Så fint det blir!
                              - Klonk! Det låter från hallen, åh, det är tidningen!

Så lägligt, också den får plats på brickan. Liksom ett litet värmeljus i ikeahållare (9 kronor) och en liten, liten vas med en avknipsad liten krukväxtblomma. Nu är brickan full, och allt är perfekt ...
                              Men på väg in till sängen kommer du på det. Det är inte alls perfekt. Du har glömt nåt, nåt viktigt. Bragokexen! Din kille älskar ju dom! Ute i köket igen inser du att brickan är full, till bristningsgränsen, ingenting kan bytas ut, kexen får bara inte plats.
                              Det är nu hängbrösten kommer väl till pass. I en handvändning placerar du bara försiktigt ett kex under varje bröst. Tyngden och hudens varma fuktighet och sträva friktion håller dem säkert på plats. Frukosten blir en succé.
                              Man kanske kan kalla det kex-tricket?

Kitty Jutbring
                              Är den tagen från Malmö-upplagan av Punkt Se. Jag vet Kitty är kröniklör där men av någon skum anledning endast i Malmö-upplagan.

Comment

Förresten på tal om det betyder det att Kitty är bosatt i Malmö nu ? Hon bodde ju i Görteborg tidigare.

Comment

Working...
                                X