Originally posted by TMM
Tina..
Collapse
X
-
He he, okej. Bäst man passar sig då:smile:Originally posted by WatchlarJapp, ett rabiat sådant
Comment
-
Jeg sitter hær enda og kan bevege meg..Originally posted by BigOnevi har skjutit alla tina diggare, så nu är det bara Elita diggare kvar
Så det må det må være "løsskudd" du bruker.
Ps. "BigOne" er den dårligste "pizzaen" som er og få kjøpt!!!!!!!!!
Tornevall & Oasen - Ditt andre hjem.
Comment
-
Tänk om du en enda gång kunde skriva nåt gott om Elita. Det enda du gör är att racka ner på dom som gillar Tina. Både här o via pm. Jag är innerligt trött på dig o dina inlägg.Originally posted by BigOnevi har skjutit alla tina diggare, så nu är det bara Elita diggare kvar
Comment
-
Kjære Fjällis" ikke bry deg om de angrep fra "BigOne Pizzaen".Originally posted by FjällisTänk om du en enda gång kunde skriva nåt gott om Elita. Det enda du gör är att racka ner på dom som gillar Tina. Både här o via pm. Jag är innerligt trött på dig o dina inlägg.
Hvis du ser etter i K&E tråden er det "BARE" 5-6. som skriver side opp og side ned om sine drømmer. De drømmer om at de en dag skal få sin store drøm oppfylt.
"K&E et par"
Tina har mange fler realistiske fan!!Tornevall & Oasen - Ditt andre hjem.
Comment
-
Jag vet. Och egentligen bryr jag mig inte. Men BO blir bara för mycket ibland. Han PM,ar¨många Tina fans. Inte bara mig.. ;-)Originally posted by fastwindowKjære Fjällis" ikke bry deg om de angrep fra "BigOne Pizzaen".
Hvis du ser etter i K&E tråden er det "BARE" 5-6. som skriver side opp og side ned om sine drømmer. De drømmer om at de en dag skal få sin store drøm oppfylt.
"K&E et par"
Tina har mange fler realistiske fan!!Comment

Comment