Announcement

Collapse
No announcement yet.

Men vaffasen.. finns det inget specifikt forum för BB denna runda?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Men vaffasen.. finns det inget specifikt forum för BB denna runda?

jag har kollat men saknar ett forum..
    ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

Fasen, trodde det skulle börja klockan 22.00 juuuu.. klantobert.
      Får ladda ner det imorgon och kolla istället.
      ________
      ____

Comment

Originally posted by Duke View Post
        Fasen, trodde det skulle börja klockan 22.00 juuuu.. klantobert.
        Får ladda ner det imorgon och kolla istället.
        Man kan se det på 24/7 om man betalar eller i natt vid ett tiden

Comment

Originally posted by Agge View Post
          Man kan se det på 24/7 om man betalar eller i natt vid ett tiden
          Har betalat (eller egentligen Piia var det som köpte skiten direkt och hon är nog t o m mindre intresserad än mig) för nätstreamingen, inte för tv-tjosan dock då vi knappast kollar på tv. Och det för att vi kollar på alla tv-program på datorerna istället inte för att vi låtsas vara kulturellt fina i kanten, vi kollar på verkligen på det mesta när det gäller tv-program.

Meeeeeeeeen, kanske kollar på det inatt då jag nog inte lägger mig förrän den tiden, så man får tacka för info!

Och om de kör den där jäkla tramsiga maffia-leken lär jag iaf somna fort.
          ________
          ____

Comment

Originally posted by Duke View Post
            Har betalat (eller egentligen Piia var det som köpte skiten direkt och hon är nog t o m mindre intresserad än mig) för nätstreamingen, inte för tv-tjosan dock då vi knappast kollar på tv. Och det för att vi kollar på alla tv-program på datorerna istället inte för att vi låtsas vara kulturellt fina i kanten, vi kollar på verkligen på det mesta när det gäller tv-program.

Meeeeeeeeen, kanske kollar på det inatt då jag nog inte lägger mig förrän den tiden, så man får tacka för info!

Och om de kör den där jäkla tramsiga maffia-leken lär jag iaf somna fort.
            Nej då nu kom hunken hahaha såg minen på Sanna och Roza

Comment

Men va fan. Ett forum hade ju varit fint nu. Men ändå. Hunk in och Tobbe ut. Tobbes hemsa ligger ner? Han förlorar pengar? Jaha? Kunde han ju faktiskt tänkt på liiiiiiiiiite tidigare. Eller så har redan gjort det och hade inga pengar att förlora. Sana smörar på hunken och Roddan förlorar fotfästet. Stackars Roddan...:-(

Och Cilla åkte ut. Hade nästan glömt det.....

Och nästa vecka åker dom till Sibirien?
              Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Comment

Working...
              X