Announcement
Collapse
No announcement yet.
Tittar-ras för Big Brother
Collapse
X
-
-
Sv: Tittar-ras för Big Brother
Tror också att många kollar på webben och sen sänds det ju repriser i princip dygnet runt. Folk som jobbar orkar inte sitta uppe till 11 helt enkelt. Inte jag heller. Fast jag gör det ändå.Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.
Comment
-
Jag hade trott på den teorin, Klossan - om det hade varit möjligt att kolla på webben. Men det är det ju inte, eftersom nån missade att Big Brother kräver ordentligt med bandbredd. Sånt garderar man sig inför i tid, eftersom man borde vara medveten om hur pass populärt detta är. Men icke...
-
Comment
-
Lite väl sent att sända kl.22.00.
Då vill jag kura skymning,varva ner och se nån deckare eller film. Inte ha full rulle vid den tiden. Jag brukar kika på reprisen halvsex dagen efter...
Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.
Comment
-
Vilken chatt Agge??? Jag har inte lyckats hitta nån chatt nånstans? Ha du en länk, eller????Originally posted by Agge View PostJa webben ligger ner ikväll. Men kolla chatten folk är som galningar förbannd för att webben ligger nere. Då tror jag att de kollar på webben och inte tv:en.Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.
Comment
-
Jag har Telia och Tv11 funkar hos mig jag betalar inget x-tra för den kanalen, fast så har jag ju stora paketet o den ingår där tror jag iaf för tv400 ingick iafOriginally posted by Tronic View PostTja alla som har telia & inte valt att köpa kanalen hade TV 11 som frivisning till och med den 20e.
Om nu nån vill köpa kanalen får som väl de
Men telia e snåla jävlar betala för varje kanal man ska ha!
Comment
-
Jag hoppas att vi får comhem här, för jag läste att de som har comhem kan se BB-liven på tv;en. Det ska funka på samma sätt som på datorn. Vi ska få en ny leverantör till vårat kabelnät men jag vet inte vilket.
...............Änglatofflor. Lovetop
Comment

Comment